Buuuhuhuhuhu!!

Er det noen danger der jeg mangler totalt inspirasjon til å blogge er det dager som denne! Sykedager. 

Jeg var nødt til å svare på noen mail tidligere i dag, og bare det var nok til å få svetten til å piple i pannen. I går etter middagen kjente jeg kvalmen kom å tok meg. Jeg reiste i stallen etter leggetid, der var jeg så varm at jeg måtte ta av meg jakka. Jeg gikk derfor rundt i genser med trekvart arm. Såå varmt er det vel kanskje ikke ute om dagen. 

Og siden jeg kom hjem igjen har har jeg egentlig ikke gjort annen enn å ligge på sofen, løpe på do og ligge i senga – om hverandre! 

Fy fillern, noe så kjedelig!! Nå har jeg ligget så lenge at det ikke finnes en god liggestilling igjen, men kroppen er ikke i stand til å gjøre noe annet enn å ligge uten å starte et skjelvemaraton. Såå jeg blir i sofaen noen timer til! 

yZcXWwjxim

Takk for god bedring hilsene jeg har fått  på Instagram ^^, 

 

12 kommentarer
    1. God bedring vakre Stine! Håper formen kommer seg fort igjen. Jeg må bare si at jeg er så glad i bloggen din! Jeg er innom her minimum en gang om dagen.
      Hvordan går det med Dronninga nå?

    2. Hei!
      Ingenting med dette innlegget å gjøre, men må bare spørre.
      Husker du kjøpte Cybex Sirona til jentene dine. Bruker du det enda? Har de god plass i det? Vurderer å kjøpe det selv, men hører så mange si at det ikke varer så lenge siden det er så kort i ryggen.
      Jenta mi er 6mnd nå, og babysetet er veldig snart for lite. Når begynte dine å bruke sine? Mange spørsmål her nå, men blir veldig glad for svar!

    3. Uffda, du får ha god bedring 🙂
      Jeg leste litt på bloggen din i dag, og ble sikkelig inspirert av deg! Beundrer virkelig din kreativitet! Ble litt misunnelig :p

    4. God bedring til deg! 🙂 håper det kommer flere innlegg om barnemat snart! du er så inspirerende! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg