“Jeg sydde to fleecedresser for 50 kroner”

I går hadde jeg et hyggelig intervju med Helle Nilsen i Side2. Vi fikk skravlet litt over telefonen mens jentene hadde dagluren, og litt senere var allerede en fin spalte om min lille syhistorie ute på Side2.no 

Det at jeg skriver denne bloggen har blitt veldig naturlig for meg, men jeg har ikke vendt meg til å lese om meg selv på andre nettsteder! Haha.. Det kjennes virkelig helt fjernt. Jeg har vært fast leser av Side2.no siden 2008, jeg husker årstallet fordi jeg husker jeg ble introdusert for siden av en venninne i 1. klasse vgs. Men at jeg noen gang skulle komme til å lese om meg selv der inne ville jeg nok aldri trudd på! 

Men nå har jeg gjort det også ^^,

Om dere vil lese artikkelen er det bare å ta dere en titt HER 

(Litt jul i januar må være lov) 

Ha en strålende dag! Vi tar turen til Oslo og Miinto.no sitt hovedkontor i dag:)  

9 kommentarer
    1. Du er så flink 🙂 Lurer på om det er greit at jeg/(vi leserne) gjengir sy-oppskrifter/andre kreative sprell som du har lagt ut på bloggen din, på våre egne blogger? 🙂 Selvfølgelig med link til deg evt. 🙂 Ha en fin dag!

    2. Anonym: Tusen takk 😀 Oppskriftene trenger dere vel ikke gjengi om dere linker til min oppskrift? Skjønte ikke helt hva du mente 🙂 Dere må så klart lage ting og vise på bloggene deres 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg