Julenegler

God morgen 🙂 

Mange som har juleferie fra i dag regner jeg med, helt klart noe å NYTE! Her er BT på jobb, så nok en “vanlig” mandag for oss, eller egentlig ikke. I dag skal jeg få opp juletreet, og siden det er jul om litt skal vi kose oss gløgg. 

Jeg har fått inn kommentarer på at dere savner hverdagsinnleggene mine nå i desember. Det har for det meste vært DIY-innlegg og grunnen til at det ikke har vært så mange innlegg utenom dem er rett og slett fordi julen er relativt travel som dere helt sikkert kjenner til, og DIY-innlegg tar lang tid siden DIY-prosjektene først må lages og så skrives om. 

Men ikke fortvil, de er tilbake igjen før dere aner ordet av det 🙂


Som sagt er det mye som skjer i desember. Det er ikke bare gaver og husvask som skal i boks, men desember er kanskje en månede man er flinkere til å være i selskaper eller på besøk hos de nærmeste. 
I går hadde Janne, Charlotte og jeg bestemt oss for å ha en jentekveld med litt gellack. Charlotte husker dere vel? Moren til Sophia som jeg passet i vår. Og Janne/Jænis, bestevenninne fra vidregående. 

Som vanlig skravlet vi til langt på natt. Tiden flyr i godt selskap, det er helt sikkert. 

Nå er i hvertfall neglene mine klare for julen. 

w5uv__jxr2

Og jentene våknet nå, så jeg får opp og hente de. 

Vi snakkes litt senere i dag.

Ønsker dere alle en riktig god førjulstid 😀  

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg