Kreative pannekaker

På torsdag ble det pannekaker til middag her i hus. Pannekaker er en god redning på dager jeg ikke har rukket å handle inn middag, for ingrediensene er noe som alltid er i hjemmet. 

Jeg kom tidligere over en youtubevideo. En mann som lager pannekaker til barna sine på en litt annerledes måte enn de fleste. 

Det er jo bare helt SINNSYKT!!! For ett talent! Dere må bare se videoen. 

Dette måtte jo selvsagt prøves! Haha.. Jeg skjønner at jeg har ganske mange timer igjen med øving for å få et resultat som i det minste kan ligne litt på den kunsten han tryller frem av litt pannekakerøre, men men, gøy var det å gjøre pannekakene litt mer morsome. 

Pannekaker faller i alle fall i smak for de små i huset vårt. Ikke at det er så mye som ikke gjør det ^^, 

Nam nam 


Når det kommer til hesten min er ikke tilstanden særlig mye bedre. Hun står på stedet hvil med et bein som har tredoblet størrelse og har daglig veterinærbesøk. Selv har jeg tilbringt flere timer i stallen enn hjemme de siste to døgnene, noe som dere kanskje skjønner via mitt fravær her på bloggen. Dronninga er jo min tredje datter, så jeg blir helt tullerusk av å se henne så syk som hun er nå. Noe som resulterer i timer med massasje, stell, godbiter og tru det eller ei, shopping for ALT for mye penger. Som om hun skulle blitt mer frisk av å få noen nye klær? haha! Uff.. 

vt8voEjxlT

Jeg er helt utmattet, så nå får jeg finne sengen. 

Ha en fortsatt fin helg! 

7 kommentarer
    1. Huff, er virkelig ikke noe gøy med syk hest.. Vet godt hvordan det er, da min også er skadet. Håper virkelig hun er på bedringens vei nå, tror både du og dronningen trenger det nå! Sender mange varme tanker til deg<3

    2. Lite tips: Sett beine til hesten i ei bøtte med halvt om halvt med eple eddik og vann, trekker ut masse vondt og virker selv på forfangenhet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg