^^,

Holy crap, I’m exhausted! 

Noen ganger skjønner jeg bare ikke når jeg må ta det litt med ro. I skrivende stund er første tiden jeg sitter i sofaen i dag. Det eneste jeg kan høre er vinden ute. BT måtte jobbe mer i dag, så han var bare hjemme til middag, og litt lenger slik at jeg kunne skyndte meg til stallen og i butikken. Det er litt godt å tenke at jeg også jobber så mye når han gjør det. Alikevel føles det annerledes. For man skal jo ikke kalle det jobb å være hjemme med barna sine, men det er helt klart nok å gjøre med to barn til å kvalifisere det som jobb. Jentene har vært to engler i dag riktignok, vi har ikke en gang hatt behov for å sette på TV for å strekke ut tiden. Så neida jeg klager ikke, jeg prøver vel heller å komme med en unnskylding på hvorfor bloggen har vært så lite/dårlig oppdatert i det siste. 
Det gnager litt ^^,

I mellom hvert slag jeg ikke er mamma eller husmor, så er jeg maler eller hobbylager. Jeg maler og maler kjøkkeninnredingen, det tar for evig. 4 strøk må til over alt, og når skapdørene bare kan males på en side av gangen føles det ut som at jeg aldri kommer lenger. Jeg synes jeg har malt dag inn og dag ut i en uke nå, og jeg er ikke halvveis (!!!!). Når jeg må vente på at malingen skal tørke jobber jeg med det “behind the scene” på bloggen eller sitter med et nytt DIY-innlegg som skal bli til et innlegg. Maling, arbeid og hobby skjer før jentene våkner, i dagluren, og etter de er lagt. Mens de er våkene har jeg ikke tid til noe annet enn å leke, rydde og lage mat. Det er super kos, ikke tru noe annet. Men ryggen og hodet forteller meg ganske klart at jeg ikke har slappet av 5 minutter siden kl 7 i dag morges. 

Nå har jeg tenkt til å nyte stillheten med det velfortjente glasset med cola til BT forhåpentligvis snart kommer hjem. Jeg har knekt to lange bøker på lydbok de siste dagene, så ørene trenger sårt litt stillhet. 🙂

Kommer sterkere tilbake i morgen, da er det jo tid for et nytt innlegg om Dronningen også ^^, Jeg gleder meg til å fordype meg inn i hennes fortid igjen  

 <3 
God kveld 

9 kommentarer
    1. Så tålmodig du er når han jobber så mye! 🙂 Er vel ikke noe annet å gjøre, men kan tenke meg det sikkert hadde vært deilig å ha han mer hjemme også!

    2. ccelines: nå har han egentlig ikke jobbet så mye i det siste, men det er nok en vanesak, og siden jeg viste han jobbet mye allerede før vi ble sammen har jeg aldri tenkt så mye på det. Jeg setter veldig stor pris på at han kommer hjem til middag for å se jentene sine før de legger seg igjen ^^,

    3. Du er en utrolig stor inspirasjonskilde for meg, Stine, og sikkert for en haug av andre der ute! 😀 Jeg er en veldig kreativ og rastløs person selv og når jeg leser bloggen din med alle oppussingsprosjekter og DIY-innlegg klør det i fingrene mine! Keep up the good work 🙂 🙂 Har du noen lydbøker å anbefale forresten? På forhånd takk! =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg