Del din DIY

Begynn dagen med et smil og bli ferdige med det! 

Et ord som går igjen om dagen er DIY – do it yourself. Jeg elsker det ordet, for jeg synes det er så bra at så mange har tatt opp interessen av å lage noe selv for så å dele sine ideer og inspirasjon til andre. Det finnes jo ikke grenser for hva man kan lage, og sammen kan vi vise hverandre. 

Jeg har lyst til å lage en kalender her på bloggen i desember som inneholder DIYprosjekter. Et innlegg hver dag fra 1 desember til 23 desember med forskjellige juleforbredende DIYprosjekter. Innleggene kan inneholde alt fra hjemmmelagde julegavetips, til dekorasjoner og kakebakst som er relatert til julen, dette håper jeg kan være med på å gjøre julen mer kreativ for mage. 

Grunnen til at jeg nevner det nå, over en mnd i forkant, er fordi det krever en del arbeid fra min side med ideer og tilbreding. Og så kom jeg på at det hadde vært utrolig moro å hatt med dere. Derfor spør jeg nå om dere har et DIY prosjekt som kan passe til en gave eller en dekorasjon. En gave trenger jo ikke være preget av julen, men bare noe som er hyggelig å kunne gi bort til familie og venner.

Så om du har et DIY prosjekt å dele, send det til meg på mail: [email protected] – om du har blogg selv, send meg gjerne en link til ditt DIYinnlegg. Eller dere kan komme med forslag. Om jeg velger å ta med ditt DIY-prosjekt kommer jeg til å dele bloggadressen din eller Instagram-kontoen din om det er ønskelig.  

 

Er det stemning for en slik kalender i desember??

51 kommentarer

Siste innlegg