En herlig blanding …

… Av plagg fra favorittene. NoaNoa genser, newbie body, strømpebukse fra POMPdeLUX (sponset), hjemmesydd shorts og nytt hjemmestrikka skjerf. <3 

Og her er skjerfet jeg har strikket. Applaus til meg! Haha, for strikking er ikke min sterkeste side. Jeg rakket og 4 ganger før jeg endelig fikk startet og avsluttet riktig. Hvis jeg først gjør en feil og må rakke opp, må jeg rakke opp alt sammen, for jeg har ikke sjans til å hente meg inn igjen uten at det blir synlig. Det er vel også grunnen til at jeg ikke strikker så mye. Men dette skjerfet bestemte jeg meg for at jeg måtte klarer. Det er jo egentlig det enkleste jeg noen gang har skrikket, kun rett hele veien. 
Oppskriften er fra Drops design, dere finner det HER 
Når det kommer til heklekanten rundt, så har jeg improvisert litt trur jeg. Husket nemlig ikke helt hvordan det skulle gjøres eller hva oppskriften fortalte meg, men men. Jeg ble fornøyd med resultatet, det holder i hvertfall de små halsene varme. I dag snør det jo faktisk her på østlandet :/

Dere ser kanskje at jeg ikke er hjemme på bildene. Jeg sitter i barndomshjemmet mitt, med nevøen min ved siden av meg. Søster kjøpte huset av mamma da hun kjøpte hus sammen med samboeren sin. Jeg synes det er veldig fint at Line og Chris ville kjøpe huset, for det ville vært så alt for trist å selge det til noen ukjente. Mamma og pappa bygde huset før jeg ble født så jeg har jo bodd her hele mitt liv. Line holder på å pusse opp det ene badet, så derfor er vi her og hjelper til litt med lillegutt så hun får jobbet. 

14 kommentarer
    1. De er altså så søte disse jentene dine😃 å fin i tøyet som vanlig. Så heldig du er som får pynte de med så mange strikk. Mine jenter har samme frisyre , men ikke snakk om noe strikk…det tas av med en gang 😃

    2. Hege Anita Nilsen: tusen takk 🙂 åh, så synd. Disse strikkene får de ikke ut selv uten at de lugger seg så de blir ^^, er så deilig å få vekk luggen fra øynene 🙂

    3. Hei:) jentene er så utrolig søte, og skjerfene ble veldig fine:) har selv en datter på snart 16 mnd. Jeg prøver å ta strikker i håret hennes, men hun vrir seg unna, og dytter meg vekk. Hvordan får du dine jenter til å sitte stille?

    4. Fine jenter og fint skjerf. Strikket det samme selv. Anbefaler deg å prøve deg på foldeskjørtet til Gustav og Berta, helt nydelig!
      Den boka vekker gode minner:D Hihi

    5. Så søt sveis på Otilie! 😀 Hvor er strikkene fra? Olivia drar ut alt av spenner og strikker jeg prøver å sette på henne :p
      Supersøtt skjerf forresten! Men er du ikke livredd for kvelningsfaren?? :O 😉 (tulla :p Haha)

    6. Endelig fikk jeg tid til å se på det fine skjerfet 🙂 Utrolig søtt <3
      Det kan passe fint med lua jeg strikket til lillesøster 2 rett og 2 vrang hele veien med fukse dusk på toppen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg