Strike a pose…

… at the horseback! 

Jeg har blitt etterlyst i dag, så det er vel på tide å komme med dagens innlegg 🙂 

BT er i Oslo denne helgen, så jeg er alene med jentene, og i dag var min beste venninne hjemme her på besøk så jentene og jeg har tilbragt mesteparten av tiden sammen med henne. Jentene har hatt en periode nå hvor de har tullet på kveldene og natten, det samme skjedde i går kveld, så i dag måtte jeg faktisk gå opp å vekke de 10:30. Haha. Stakkar, de var nok trøtte.

Vi rakk ikke mer enn å spise og skifte før vi tok turen til stallen hvor vi møtte venninna mi. Hun solgte hesten sin for litt siden da hun skulle flytte så hun var helt klart med på en stalldate.  


– Queen og Kaja – 

Jentene sov dagluren i vogna, mens vi fikk ridd litt. Helt perfekt
Og siden Queen titter innom bloggen i dag må jeg jo gi en liten tilbakemelding på innlegget hvor jeg spurte om dere ville lese min historie om Queen’s Diamond. Jeg kommer helt klart til å dele historien med dere, for gud så mange som var positive til det. Det var virkelig hyggelig å høre 🙂 

Første innlegg kommer til uken 🙂 

 

15 kommentarer

Siste innlegg