Vi har en vinner

Til min store glede ble mine favorittantrekk vinnerene ^^, Jeg talte opp stemmene og det er helt klart et overtall på hva som faller best i smak.

første plass havnet:

Og på andre plass havnet

Det var spesielt en kommentar som jeg satt ekstra stor pris på, fra Vanja:

Gå for buksekjolen og buksen + vest til gutten.

Føler buksekjolen er signaturen på DEG. At det er de som viser at det er Stine som er designeren, ikke noe som alle andre og designer.

Buksen og vesten, for der får du med buksene du alltid lager, og det er jo ekstra gøy når du har fått skryt på egenskapene dems. Var litt usikker på selene, men gå for de 🙂

Lykke til med valget, alt er fint  🙂 

Jeg likte så godt denne kommentaren fordi den treffer så bra. Jeg har ikke sett noen som lager lignene buksekjoler så jeg føler helt klar at den er signaturen på mitt design, og som hun sier – buksene er det første plagget jeg sydde og jeg lager de hyppig enda, rett og slett fordi de er så behagelige og samtidig nydelige på. Dermed håper jeg virkelig at det er disse antrekkene som jeg får igjennom i morgen, jeg gleder meg så til å kikke på stoffer og finne kombinasjoner som setter krona på verket. 

Av kysene til jenter var det et klart overtall som ønsket kyse med rynkekant

Og siden det var ganske mange som ønsket kyse til gutt også, har jeg sydd en ny en nå nettopp som matcher med vesten. 

Gamle bamse ble nødt til å være prøvekanin^^, Synes denne varianten ble stilig, man kan velge å brette opp bremmen og få et gammeldags preg eller ha bremmen ut for å skjerme for solen. 

Responsen har vært strålende, så jeg vil bare si TUUUSEN takk. Jeg fatter ikke hvordan jeg fortjener å få så utrolig mange gode ord – dere er fantastiske og dere INSPIRERER!

  

22 kommentarer
    1. Du inspirerer virkelig med alt du lager. Fødte en gutt for 5 mnd siden og har leeeenge hatt lyst å spørre deg om du vil sy klær på privaten?! Hehe.
      Klem fra oss

    2. Håper du kommer med en sy bok også, du er mitt forbilde bak symaskinen. Gleder meg til klærne dine kommer ut på miinto.no, da tømmer jeg kontoen:)

    3. Så klart det er fortjent – og så er det slik at siden du nettopp har lært å sy selv, er du ekstra inspirerende. Jeg liker også at du gjør din egen greie og ikke følger mønstrene slavisk. Kjempebra!

    4. Hei Stine 😊
      Så flink du er, jeg gleder meg til å se stoffkombonasjoner når den tid kommer!
      Jeg er veldig glad i å sy selv, skulle veldig gjerne hatt mer tid til det! Men jeg lurer på det stripete stoffet du har brukt i den buksa og vesten, er det fra stoff og stil? Også er det blått i det, eller ser det bare slik ut?!

    5. Fin tirsdagskveld til deg snuppa <3 I dag har vært en ganske vanskelig dag for min del (jeg har startet opp å blogge igjen etter pausen min på fire dagen på grunn av det som skjedde på fredag) og jeg har derfor vært litt deppa... Det å kunne kose meg med blogginnleggene dine da, har vært helt fantastisk! jeg ønsker derfor å gi deg et stort takk for at du er du og for at du får meg til å glemme!

    6. Du er så flink!! 😀 Gleder meg til å rigge opp symaskinen selv, og prøve meg på noe av det du lager. En god inspirator! 🙂

    7. Sjefsdesigner! Gratulerer, det blir garantert en suksess:) Videoen av hesten din var kjempefin, du er en utrolig dyktig rytter. Hyggelig å møte deg på stranden i sommer, kanskje vi ses igjen en annen gang:) ha en fin kveld.

    8. Var ikke med å stemme, men likte buksekjolen/jumpsuiten aller best. Helt nydelig!! Var og enig i at kyse med rynkekant er finest. Mulig jeg ville valgt andre farger på jumpsuiten men. Med helt likt design 😀

    9. OMG, jeg sitter nå i K&H timen å har sittet å lest bloggen din i snart to timer. å dette har alltid vært drømmen min og, men jeg ga den egentlig litt opp fordi jeg trodde ikke det var mulig. men WOW! Gratulere da <3 elsker bloggen din! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg