IKEA gjenbruk

I mellom syslagene har jeg skrudd litt og malt litt. ^^, BT jobber fra 7 til 21 om dagen, så jeg må ha litt å finne på. TV er ikke helt min greie så den er stort sett av, eller nei, ikke akkurat nå om dagen som VM i heste sport går på TV. Da er den egentlig på hele dagen i bakgrunn, men det betyr ikke at jeg sitter stille og kikker fordet. Jeg jobber litt og har et øye på skjermen i ny og ned. 

Jeg holder jo fremdeles på med å gjøre om stuen, og i går sto det gamle LACK bordet fra IKEA for tur. I dag tidlig før jentene sto opp fikk jeg malt siste strøk.

Så bordet har gått fra dette: 

Til DETTE:

Det er virkelig så moro å kunne gjøre om noe gammelt til noe nytt. Det er så lite som skal til for å løfte et møbel man er lei av til nye høyder. 

Det er fremdeles en del ting som mangler enda, men jeg må si jeg er veldig fornøyd med alt som er gjort hittil. Jeg føler at hele stuen har blitt lysere og varmere på samme tid. 

28 kommentarer

Siste innlegg