Home sweet home!

Da var vi hjemme igjen. Ferien til BT er over så nå gleder jeg meg til å komme tilbake i skikkelig bloggmodus å bli litt flinkere til å skrive interessante innlegg igjen. 

Dagen i dag har flydd av sted. Vi startet med en god frokost i feriehuset. Vi fikk besøk av min bestevenninne med datter på onsdag og de sov over til i dag. Etter frokosten var det bare å begynne å pakke sakene og vaske oss ut mens jentene tok dagluren. Kl 15 var vi avgårde med nesten vendt hjemover. Et lite stopp ble det innom nordbyen hvor vi fikk handlet litt mat og forbruksvarer samt litt tøy til jentene. Nå har jeg endelig fått landet litt i sofaen, og er klar for å runde av en perfekt ferie med noe godt å spise og god film i armkroken til gubben. 

De tre nydelige jentene som koset seg i sommerhuset. Vi gleder oss til neste besøk 🙂


Takk for lånet, Åge 😀 

6 kommentarer
    1. fin blogg:) lurte på om du kunne ta en titt innom min og gi meg noen tips til hva jeg kan blogge om og hva som kan være interesant for leserne så de vil lese bloggen min?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg