Under åpen himmel !

I går kveld bærte vi rett og slett madrassen ut på plattingen, for natten før hadde vi knapt fått sove. Man skal jo ikke klage når det er 30 grader i Norge, det er jo ikke akkurat slik at det er normalt over en så lang periode som vi har fått i år. Så i stedet for å uffe seg over nok en søvnløs natt la vi oss i stede ut. 

Jeg postet et god natta bilde på IG :

qxKSdaDxix

Og for å svare på alle spørsmålene på IG så kan jeg si det slik: det var ikke litt skummelt, men romantisk og koselig. Vi døde ikke da solen tittet frem. For første natten siden sist onsdag har jeg sovet som et barn, og våknet uthvilt klokken 8 av at solen sa god morgen. Og hva med mygg og knott? Hehe, jeg er fra landet, var alltid på fisketurer i telt da jeg var liten, to myggestikk tåler jeg ganske fint. Tipset er å ikke klø på dem så er de borte før du aner det.

Ingenting er skummelt når frk PassOpp er med ^^, 

Jentene brukte litt tid på å sovne i går, så de ligger fremdeles i sengene sine og drømmer. Så her sitter jeg, ute i sofaen, hører på fuglene som kvitrer, drikker en kopp kaffe og trykker litt på mr. Mac. Kl 10 kommer tre av beste venninnene mine så  jeg vet nå at jeg kommer til å få en fantastisk dag. Ønsker dere det samme :*

12 kommentarer

Siste innlegg