Beach Waves hair – på 5 minutter

Da har jeg endelig fått somlet meg til å lage et innlegg om hvordan man lager den trendy frisyren med beach waves. Skal jeg krølle håret mitt må jeg beregne en time ekstra på badet, som tobarnsmamma er det naturlig nok ikke mulig å sette av seg tid til slikt selv om jeg synes det er rålekkert. Men for et par dager siden kom jeg over en metode for å lage beach waves. Jeg spratt opp av stolen og inn på badet for å teste. Hvis dette var så enkelt som det så ut til var jeg nødt til å gi det et forsøk. Og HEI! Det var det også. Bare se her

Hva synes dere?  🙂

25 kommentarer
    1. Kan også ta litt og litt hår, tvinn det rundt noe rundt(har man kort hår kan man f.eks bruke en blyant els) ta vann i, tørk litt med hårføner- voila 🙂 Dette pleier jeg faktisk å gjøre på jobb om jeg har lite å gjøre på, men uten hårføner da 🙂

    2. Huske varmebeskyttende da… og etter du har fått ønsket krøller anbefaler jeg saltvannspray 😀 da sklir ikke krøllene ut så fort! Loreal professionnel sin er sååå bra!
      ha en strålende dag Stine 😉

    3. Så stilig! Du kledde det veldig godt også da, så har vel noe med det også hihi <3
      Jeg kler det ikke, men kunne ønske det da! Ha en kjempefin dag videre!

    4. Utrolig lekkert og smart! Du kommer alltid på slike morsomme enkle ting 🙂
      Jeg for min del har faktisk fått bølger det siste året, så beachwaves er naturlig for meg nå. Utrolig uvant etter 20 år med rettere hår enn hesten.

    5. Så lekkert! Har også et annet tips til deg for å få bevegelse i langt hår;-) Jeg pleier å fukte litt med vann eller styling, bøyer meg fremover, tvinner håret sammen, i en eller to deler. Snurrer det sammen i en eller to topper midt på hodet, setter rundt strikk, sover med det, og voila!! Flott hår neste morgen:-D Du bestemmer selv om du ønsker det stramt eller litt løsere. Pass på at spissene legger seg pent rundt toppen, ellers kan de bli litt frizzy;-) og ikke fukt så mye, det må tørke ila natten!

    6. Hei:) jeg ser du bruker maroccanOil, lurer litt på va jeg burde kjøpe av produkter? har veldig lyst å prøve. Kunne du lagt ett innlegg om hva du bruker? 🙂
      Digger bloggen din 🙂

    7. Må bruke anledningen til å nevne hvor utrolig pen du er!
      Så vil jeg gjerne komme med et lite tips for å få slike krøller,uten å bruke rettetang(som dessverre skader på håret). Du tviinner håret akkurat slik som du gjor,bare når håret er vått. Derretter fester du en strikk i enden slik at det blir to fletter. Jeg pleier å sove med det,og også eventuelt hårføne håret litt dagen etter slik at det er fullstendig tørt når du tar ut flettene. Da får du utrolig fine fletter,som ihvertfall på meg varer lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg