CUP OF CHERRIES

Jeg føler nesten at hjemmet vårt er idyllisk når trærene i hagen bogner med frukt og bær. Ingen ting er bedre enn å gå rett ut i hagen å plukke med seg deilige råvarer. Jeg gleder meg til jentene blir litt eldre, da kommer vi nok til å lage grønnsakshage også. Veldig lærerikt og spennende, jeg husker selv hvor gøy det selv var da jeg var med farmor og farfar ut i hagen deres og plukket alt fra rips og bringebær til å grave opp poteter og gulrøtter, eller da vi sanket inn bøtter med epler så vi kunne lage syltetøy og gode desserter. 

Akkurat nå er morellene modene, og det smaker så himla deilig. I dag ble jeg nødt til å plukke en kopp da magen ropte om litt godt. 

Nå skal jeg til å forbrede en lettvindt middag (bakt potet), så da runder jeg av og ønsker dere en god søndag kveld 🙂

7 kommentarer
    1. Her hvor jeg bor, blir bare eplene like store som de morellene.. Men gode og røde blir de uansett 🙂 vi har rips, kirsebær, solbær, potet, gulrot, jordbær og bringebær selv, ELSKER det<3
      Foresten så er cherries det franske ordet for kirsebær, ikke moreller 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg