It’s not shopping, it’s therapy!

I går bestemte jeg meg for å ta en tur til byen etter å ha irritert meg over at jeg ikke egentlig hadde noe å ha på meg på den varme sommerdagen som var her i går. Jeg husker heller ikke sist jeg handlet noe til meg selv, så det var veldig deilig å få brukt noen kroner på bare meg. Alle sommerklærne mine er enten så utvasket at de ikke er fine eller så er de for store fra i fjord som var rett etter tvillinggraviditeten. Jeg kjøpte meg to nye bikiner i fjord, de er så fine – meg jeg lover dere – nå danser overdelene rundt puppene mine! Haha, jeg hadde vist ganske mye større pupper da det var 150 ml med melk ekstra i hver av dem. – Fillern –

Jeg ringte en av mine beste venninner, og ble så glad da hun sa hun hadde tid til å være med. Jeg måtte ha med jentene siden BT jobbet, og da er det litt enklere å ha med litt hjelp. I tillegg er hun litt mer oppdatert på motefronten enn det jeg er nå etter at jeg har blitt mamma og ikke er så mye i byen som jeg var tidliger. 

Så her er min lille nye sommergarderobe:

Et lite knippe fra H&M

—————————————-

På New Yorker viste Kaja meg det deiligste skjørtet som måtte bli med hjem i tillegg til en ny bikini som faktisk passer 😀 

—————————————-

På BikBok fant jeg favorittbuksa mi, det vil si jeg kjøpte en bukse med akkurat samme modell og stoff som denne for sikkert 5 år siden, og den er så slitt at jeg har måtte sy den sammen et par ganger, men den sitter så bra at jeg klarer ikke kvitte meg med den. Så JIPPI jeg fant en ny! Samt tre herlige sommertopper. (Bildet over og under)

—————————————-

Vi var også innom pieces, en av mine favorittbutikker. Som legges ned i Tønsberg 🙁 Men det var siste dagen i går, og se hva jeg fikk med meg til den nette summen av 40,-  En topp, to ringer og en neglelakk

I dag er planen å reise til min søster og grille siden det var meldt så fint vær. For øyeblikket regner det, men det ser ut til at det letter litt nå, så jeg krysser fingrene for at solen titter frem. Hvis ikke blir det nok grilling uansett siden min søster ha tak over verandaen og temperaturen er fantastisk. 🙂 

Ha en fin siste dag i denne uken 🙂 

19 kommentarer
    1. Marianne: Tusen takk, som jeg sa på IG i går – kroppen er nok også et etterresultat av å ha hatt tvillinger i et år! Er ikke mye tid til å sitte på rompa, og løfter mine to vekter støtt ^^,

    2. Så mye fint! 🙂 skulle ønske jeg hadde kropp til å gå i den korte hvite toppen! Jeg har bare vært gravid med en. (Men hadde ganske stor mage) nå, ett år etter ser magen min ut som en diger brød deig som jeg kan kna og kna :p haha

    3. Hvordan gikk det med piercing under graviditeten?
      Vet om flere som har opplevd at hullet har blitt strekt på en måte.

    4. Åh så fine klær! Deilig å bruke penger på seg selv! OG ikke minst ny garderobe når det endelig er så fint vær 🙂
      Må bare pirke på en liten ting, og håper du ikke tar deg nær av det: det skrives i fjor, og ikke fjord! Bare så du skrev det et par ganger men du ser det sikkert selv 🙂
      Ha en strålende kveld 🙂

    5. Beate: haha. Ja, jeg ser det når du skriver det. Er ikke alltid like lett å se egne skrivefeil, takk for det. Lar meg irriterer over skrivefeil selv 🙂

    6. Du så kjempe bra ut!:) Likte mye av tøyet også. Skulle ønske at jeg var litt høyere og.. av mangel på annet ord; nettere. Er litt merkelig skrudd sammen. Mye tøy ser veldig fint ut på andre, så får jeg det på – så blir det som en pose med poteter:p

    7. Så mye fin du har kjøpt! Likte det lange skjørtet veldig godt! Ønsker meg ett slikt selv og, men gikk akkurat til annskaffelse en lang fin sommer kjole så får se om jeg heller finner noe når jeg skal til København i august 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg