FletteVIDEO

Hei alle sammen. 
Tenkte jeg kunne legge ut en video om hvordan jeg fletter håret mitt selv. Jeg får stort sett alltid spørsmål om fletting om jeg viser at bilde på IG hvor jeg har håret flettet. Jeg bestemte meg for å vise dere frisyren hvor jeg fletter hele håret til en blomst. Synes det er en veldig søt frisyre, og gleder meg veldig til jentene mine får så langt hår at jeg kan flette litt på dem også ^^, Er noen dager siden jeg lagde videoen, men så har jeg hatt litt problemer med MR Mac, så det har tatt litt tid. 

Det er egentlig ikke så vanskelig å lage denne frisyren på seg selv, men det krever at man klarer å flette seg selv. Vet det er mage som sliter litt med å finne teknikken på det – kun øvelse gjør mester. For å lage denne fletten, fletter jeg en vanlig fiskeflette, hvor du tar med litt hår hele veien, fra undersiden – det vil si for hver hårremse du skal flette inn legger du den under i stedet for over som kanskje er mer vanlig – det er sikkert lettere å forstå om du ser på videoen enn leser min forklaring. Resultatet av en slik flette er at det ser ut som at fletten ligger utenpå håret. 

.
Håper dere liker videoer, gi meg gjerne en tilbakemelding 😀 

31 kommentarer

Siste innlegg