Lengre ØYEVIPPER – Naturlig!

REKLAME

Husker dere jeg la ut et innlegg om Xlash? Et produkt som gir vekstnæring til øyevippene slik at de vokser seg lengre og blir kraftigere noe som også får vippene til å se mørkere ut. Vel nå har jeg testet Xlash i en mnd, så det er på tide med en liten oppdatering. 

Men først litt informasjon om Xlash. Xlash er en vekstnæring til øyevipper som er laget  på 100 % naturlige planteekstrakter, dette er ingredienser som jobber sammen med kroppens egne cellefornyelser og prosesser. Vekstnæringen gjør at vippene blir lengre enn de normalt blir før de faller av i sin syklus, de blir også kraftigere og etter hva jeg kan se har jeg fått langt flere vipper. Jeg trur nok kanskje det er fordi jeg ikke mister vipper like mye nå etter at jeg startet med Xlash som gjør at jeg “rekker” å ha flere vipper av gangen. 
Xlash er heller ikke testet på dyr og er det mest solgte produktet for vekst av øyevipper blant mange lignende merker på markedet. I tillegg ligger de langt under pris sammenlignet med lignende varer. Det er så bra at de har 100 % fornøydhetsgaranti, ja, du får pengene tilbake om du ikke er fornøyd. Les gjerne mer og produktet på hjemmesiden til Xlash HER.

Hva har man å tape sier bare jeg. Plutselig føler jeg at jeg har fått de disneyprinsesse-vippene. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt så lange og så fyldige øyevipper i mitt liv. Flere har fortalt meg at jeg må holde ut lengre med Xlash om jeg ikke ser forskjell etter en mnd, for mange har brukt Xlash i to mnd før de fikk synlig resultat. Da må jeg bare si at jeg gleder meg til fortsettelsen, for her er det forandring allerede etter 30 dager. 


Før (uten maskara)


Etter 30 dagers bruk av Xlash (uten maskara)

Det er veldig greit å bruke Xlash, det skal påføres en gang om dagen, gjerne på kvelden slik at de får virke i 5 timer uten å blir forstyrret av sminke ol. Og om kvelden tar man jo uansett av sminken for å sove, så da er det bare å tegne på vekstserumet slik du ville tegnet en strek med eyeliner og gå til sengs. 
Man merker ingenting til produktet, jeg har heller ikke fått antydning til irritert hud eller rødhet.  

Nei takk, til vippe-extensions som koster en formue og som faller av en etter en til det står igjen noen få og ser rare ut!  

Jeg har også en gledelig nyhet til alle dere som leser bloggen min, for jeg gir dere en rabattkode hos Xlash. Rabattkoden gir dere produktet til 399,- i stedet for 499,- fra i dag og frem til søndag 18. mai!! Produktet holder i 4-5 mnd ved daglig bruk! Som jeg nevnte over, dere har ingenting å tape på å prøve, for er du ikke fornøyd får du pengene tilbake. Men jeg kan garantere dere at dette virkelig fungerer. Jeg er helt målløs, og venninnene mine med. “syykt lange øyevipper du har” har jeg fått høre flere enn en gang den siste uken! I LOVE IT …

Det spiller ingen rolle om antrekket du har på deg koster en formue, det første et menneske vil møte på er dine øyne, la de være det vakreste du bærer! 

Dere finner Xlash med rabattkoden HER !! “Fordi du fortjener det!”

Gjør som meg og 150.000 andre fornøyde kunder ved å kjøpe Xlash og få lange flotte vipper som er helt naturlige ^^, 

Ha en strålende dag! 

19 kommentarer
    1. Så bra! Jeg har også god erfaring med Xlash. Har brukt det i snart 2 år og vippene er helt fantastiske. Nå bruker jeg det bare 2-3 dager i uken for å holde lengden vedlike.

    2. Jeg har brukt xlash i bare to måneder og ser allerede stor forskjell. flere av vennene mine bruker også det, og de er like fornøyde Anbefaler det virkelig:)

    3. Hei Anne!
      Selv om Xlash ikke er et legemiddel og jeg ikke kjenner din sykdomshistorie eller er en lege, anbefales det at man rådfører seg med sin lege før man bruker Xlash.

    4. Hei!
      Noe så fine øye vipper du har. Love it! 🙂 jeg har prøvd vippe-extensions. Å nå etter tre uker er alle vippene snart bort. Mine egene øyvipper har også falt av. Så nå ser de ikke ut. Så nei takk til vippe- extensions igjen. Men dette produkte virket jo bare helt flott. 🙂 Dette må jeg prøve ut. 🙂 Takk. 🙂

    5. Wow! Så flotte vipper du har! 🙂 Jeg har flere venninner som bruker Xlash og de er strålende fornøyd! Så nå har jeg bestlt jeg også. Gleder meg 🙂

    6. Jeg delte dette innlegget på FB, håper det går bra! 🙂 takk for at du er så inspirerende og flink til å gi av deg selv! Fortsett 👍

    7. Hei!
      Får du betalt når du skriver slike innlegg? Eller blir du sponsrad med deras produkter?
      Det er denne typen av smug reklame jeg ikke liker… Foretaket “køper” dig, og får gratis reklame. Så var gjerne erlig i texten og skriv som det er. Eller enda bedre, la ver at la deg køpes!

    8. Mor: hei mor! Dette er nok ikke smugreklame. Det står klart og tydelig: “reklame” øverst i innlegget, noe som er lovpålagt i Norge om det er linker til salgsprodukter.
      Og jeg skriver faktisk helt ærlig i teksten. Dette er min oppfatning av produktet, det har gitt et kjempe resultat, og hva er vel ikke bedre enn at andre også kan få vite om det igjennom noen som faktisk har testet produktene og står fritt til å si akkurat sin mening om hvordan det fungerer kontra en innspilt reklamefilm på tv med manus? Mer ærlig blir det vel ikke? Jeg personlig foretrekker anmeldelser fra virkelig folk fremfor tv og radioreklame.
      Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg