Diy Prosjekt

I dag våknet jeg opp med migreneanfall! OOOfff. Nå er det så lenge siden sist anfall at jeg nesten ikke kan huske det en gang, så egentlig klager jeg ikke over det da jeg som tennåring hadde anfall opp til to ganger i mnd. Det kjedelige med å våkne til et anfall er at jeg da ikke rekker å ta medisinene tidlig nok til at de skal fungere, heldigvis var det et mindre anfall som bedret seg etter 3 timer ekstra i senga. Takk gud for fridag slik at BT kunne ta jentene. Men hodet er fremdeles tungt og da var det godt å kunne sitte i ro og pusle litt med et nytt diy-prosjekt.

Det er så deilig når man kan lage forandring uten at det koster noen ting. Vasene hadde jeg, og jeg fant bare frem litt garnrester og lim, så satte jeg i gang. Det hele er veldig enkelt.  

Har du en gammel vase eller lysestake du er lei av? Ja, da finner du frem det garnet du ønsker, eller hyssing fra butikken og surrer rundt og rundt. Det er veldig enkelt, jeg brukte litt lim innimellom slik at trådene sitter litt bedre om jeg skal løfte på vasen. I bunn og på toppen limte jeg fast en blondesnor som jeg hadde liggende. Og nå har jeg fått en helt ny vase. 

Jeg fant også frem to hvite kubbelys jeg hadde i stuen, og gjore det samme med disse. Da får jeg ikke brent lyset like langt ned, men lysene ble så mye hyggeligere, så det går nok bra. 

Og slik ble resultatet 🙂

Ha en fin fridag 😀

28 kommentarer

Siste innlegg