HJEMMESYDD SKJØRT til meg !

Jeg er en av de 100 000 som leser bloggen til Fotballfrue daglig, og for en liten stund siden la hun ut et antrekkinnlegg hvor jeg falt PLADASK for skjørtet.  Må bare låne et bilde og vise:

Se gjerne hele antrekksinnlegget til Fotballfrue HER

Jeg synes bare at det er så lekkert og stilfullt, så i går kveld bestemte jeg meg for å prøve å sy et skjørt med inspirasjon fra dette skjørtet i et Tildastoff jeg hadde ligende. Jeg har aldri i mitt liv sydd et skjørt, så jeg var rimelig spent på hvordan dette skulle ta i vei, men jeg tegnet opp mønster og prøvde meg frem. Rynkene i skjørtet mitt ble ikke like store, men jeg kan si at jeg gleder meg til å bruke dette til sommeren og aller først i bursdagen til jentene som er nå på søndag 🙂

Ps: her får dere en liten snikpik på hvordan soverommet til jentene ser ut for øyeblikket, har ikke gulvet blitt lekkert? Det mangler et par strøk lakk og så klart lister 🙂

Hva synes dere? Om mange nok ønsker kan jeg vise hvordan dere kan sy dette selv, men det veldig mye jobb å lage mønster og fremgangsmåte, så da må det være litt fler enn et titalls av dere 🙂

Ha en fin dag! 

102 kommentarer

Siste innlegg