NYTT HÅR

I går fikk jeg endelig vært hos frisøren! Det var viirkelig på tide, jeg trudde egentlig jeg skulle fått bestilt meg time før jul, haha, så da kan dere tenke dere. Var jo en del som sa de gledet seg til å se resultatet, så da kan jeg jo vise det 🙂

Dette bildet tok jeg før jeg reiste.

 

 

Ikke akkurat den største forandringen, jeg elsker å ha håret langt, er så praktisk å kunne sette opp håret på et minutt når man har to små. Derfor har jeg bare klipt tuppene og farget. Jeg har jo hatt ombre i snart et år, så jeg var veldig usikker på om jeg skulle stripe meg lysere, eller gjøre ombreen enda tydligere. Vi endte opp med å gjøre ingen av delene. Hihi. I stedet la vi en HØY ombre, den går faktisk nesten helt opp til hodet, slik at jeg bare har en litt mørkere “ettervekst” av min naturlige hårfarge. I tillegg til at håret ble lysere og fikk en mer karamellfarge ble ombreen kaldere enn den har vært tidligere og det er en veldig fin gli over fra mørkt til lyst. Jeg elsker forandringen. 🙂 

Hvis noen lurer på hvor jeg klipper meg så er det på Klippoteket inne på farmanstredet i Tønsberg. Jeg har vært der i snart 3 år, og jeg har aldri vært mer fornøyd noen sted. Før gruet jeg meg alltid til et frisørbesøk fordi jeg syntes jeg sjeldent ble slik jeg ønsket det. Nå gleder jeg meg alltid til å bli stelt på den beste måten hos klippoteket. ^^, 

I dag måtte jeg stå opp en og en halv time før jentene. Haha, flere som kjenner seg igjen i hvor gøy det er å style håret når det er nyfrisert? 

38 kommentarer

Siste innlegg