Tur til Kiel

Vi har hatt en fantastisk tur til Kiel med firmaet til BT. Jentene har vært hos mormor og besteLars sammen med kusina si på 2. De tre har holdt det høyt og lavt og koset seg veldig. Det aller morsomste var vist å bade sammen alle tre i badekaret, og skrik når de måtte opp, mormor måtte vel forstå at de skulle bade ENDA lenger. Hihi. Mamma påsto at hun var antagelig like våt som de tre i badekaret da plask og sprut er veldig morsomt. 

Helt merkelig å være uten de små, kjenner jeg lengter etter de når jeg ser andre barn, speielt når det var to omtrent like gamle tvillinggutter med på båten. Samtidig er det veldig deilig å kun ha seg selv å tenke på en gang i blandt. Muligheten til å drikke et par glass rødvin og spise en deilig middag uten forstyrrelser er ikke dumt det heller. 

Det aller beste er kanskje det å kunne glede seg til å komme hjem igjen for å kosemose de nydelige små <3

Orket ikke blogge i går, var gans

ke sliten også er det så utfattelig guffent å ha sjøhangover, selv om det nesten ikke bølget på turen så kjennes det ut som at hele verden bølger døgnet etter man har vært på en båt. Det sier kanskje sitt om at jeg ikke er oppvokst på sjøen ^^, Sjøsyk blir jeg aldri, men med en gang jeg reiste meg opp fra sofaen i går kveld gynget hele stuen. 

Nå går turen til helsestasjonen for å se hvor store jentene har blitt og etterpå skal vi prøve å få tatt turen til Drammensbad 😀 

Snakkes !

6 kommentarer
    1. Hei! Var det på Color Magic dere var? Så skremmande likt ut som det jeg serverte på jobb for et par veker sia! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg