Bøkene til jentene

God kveld  ^^,  

I dag har jeg hatt besøk av min fine venninne Kaja, vi har kost oss gløgg med pannekaker til middag og is til dessert. Det beste er å kose seg på en helt vanlig hverdag ^^, 

Etter at hun reiste hjem satte jeg meg ned med bøkene til jentene. Det er jo sååå mye jeg må få skrevet ned før det blir for sent å glemt bort. Må si det er ganske så kjedelig å skrive omtrent det samme i to bøker, men men. Jeg får bare tenke at det er verdt det den dagen jentene er så store at de kan sitte å blad og lese i bøkene om seg selv. 

I kveld har jeg blandt annet tegnet inn tenner i bøkene, har nemlig hatt datoene for når tennene oppsto på et ark – og kjenner jeg meg selv rett så får jeg på et tidspunkt rotet vekk eller kastet det arket. Nå har jeg heldigvis fått ført inn tennene, så nå kan de neste bare komme ^^, 

Trur ikke jeg skal skrive så veldig mye mer akkurat nå for jeg er rimelig trøtt og da blir det bare et hav av skriveleifer. 

Skriver du bok til barnet ditt? Del gjerne dine tips og trisk i kommentarfeltet 😀

Apropo tenner, i morgen kl 8:00 skal jeg til tannlegen! Buhuu, kan ikke si jeg gleder meg, og det klokkeslettet var for meg hoppende galt, jentene har jo ikke en gang stått opp på den tiden. Godt jeg har verdens beste svigermor som kan komme å ta frokosten når jentene står opp i stedet for at jeg skal vekke og drasse med meg de til tannlegen. 

God natt <3

6 kommentarer
    1. Jeg har en bok/fotoalbum, men der er det kun 4 sider man kan skrive om barnet på. Men tenkte jeg skulle tegne og skrive litt selv der det egentlig skal være bilder. Lage en egen spesiell bok 🙂 Forresten så syns jeg du har veldig fin skrift! 🙂

    2. må bare få takke deg for tips om å legge babyen med en tykk ull pysj.. andre natta på rad jenta mi ligger med ull pysj og en lillelam ulldress og hun har sovet hele natten!!! 😀 jeg er så glad! vi har slitt med søvnen omtrent siden hun kom til verden og nå er hun over 9mnd. så nå håper jeg hun forstetter med å sove hele natta 😀 tusen tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg