Mandag igjen

God mandag alle sammen, håper dere har en hatt en fin start på uken. 

Her i hus våknet vi ikke før halv 9, så kan ikke si det var en dålig start. Etter frokost  startet jeg dagen med litt rengjøring. Badet sto for tur, og det er så deilig å kunne sette seg ned med en liten kaffekopp etter at hele badet er skrubbet ned fra topp til tå 🙂 

Mens jeg sto i dusjen og skrubbet la jeg merke til hvor stille det plutselig ble i huset, så da jeg var ferdig gikk jeg ut i stuen for å se etter jentene, og der finnere jeg to små som har lagt seg nedpå litt, hånd i hånd. Er det rart jeg smelter? ^^, En halvtime etter hørte jeg de plutselig bryter ut i latter begge to, da hadde de tydeligvis våknet og funnet en leke som var fryktelig morsom. 


Hjelper mamma i vaske bad / krabbet ut i stuen og tok en lur

Fikk spørsmål om jeg kunne vise frem badet vårt på IG, så slenger med noen bilder. Vi har jo det bittelille badet da, som vi tok tak i før jentene ble født. Vi kjørte en billig løsning ved å kun tapetsere om med våtromstapet, og det gjorde at vi fikk et nytt bad. Så selv om det er lite og heller ikke veldig classy så gjør det nytten sin 😉 Hurra for praktiske løsninger, vegghengt stellebord og badekar i dusjen. 

Nå skal vi ut i det ikke så koselige været store og små, så vi snakkes 😀

17 kommentarer

Siste innlegg