Ønsker fra Ellos.no

REKLAME

I kveld ble jeg sittende å titte litt inne på Ellos.no, noe jeg faktisk ikke har gjort før. Haha, er så dårlig på nettshopping. Men gud så mye FINT 😀 Jeg trudde faktisk ikke de hadde klær til barn der, men det har de jo. Og det jeg liker ekstra godt er at om man kjøper på nett så risikerer du ikke at alle har det samme. Jeg synes ofte at det jeg kjøper på H&M og Kappahl har alle andre babyer også – Ikke at det gjør noe, men det er litt ekstra moro å finne noe fint som andre ikke har sett eller har fra før av. 

Deler mine favoritter med dere 😀 

 


Her finner dere linker til plaggende: Brun lue, -40% Nå KUN 89,- // Brune votter, -50 % Nå KUN 74,50,- // Rosa lue, -40% Nå KUN 89,- // Rosa votter, -50% Nå KUN 74,50,-

Jeg kom over disse utrolig fine luene med votter til. Elsker fargene, og ingenting er så fint som strikk. Det går jo nå mot lysere og varmere tider, og det er nettopp derfor det lønner seg å kjøpe disse nå. Det kommer jo en vinter igjen om noen mnd og hva er vel ikke bedre enn å få hamstret med seg noe så lekkert til hele 40% og 50% . Det er nesten så jeg kan handle inn til begge jentene for prisen av en. Det liker jeg! 


Reima lua, 169 ,- // Lilla Solhatt, 99,- // Hvit Solhatt, 129,- // Hårbånd, 79,- 

Også over til det mer vårlige! Jeg synes små barn med slik luse som er øverst til venstre er så ufattelig søtt, er dere ikke enige? Og grunnen til at de to søte solhattene havnet med på min favorittliste var så klart fordi de var utrolige fine, men også fordi jeg i fjord lette Norge og Sverige rundt etter solhatter til jentene – det var ikke å finne fordi jeg var “for sent ute”. Så i år får jeg heller være først ute slik at jeg slipper å løpe rundt etter jentene med parasoll i sommer for at de ikke skal bli solbrente i knollen. Haha. 
Og som sikkert mange her inne vet elsker jeg å pynte jentene med hårbånd, og dette hårbåndet fikk meg virkelig til å tenke på våren når blomstene begynner å springe ut. Vakreste årstiden.  


Kjole og hårbånd i sett, -30% Nå KUN 99,- // Hvit kjole og kortbukse, 249,- // Blomstrete rosa kjole, 249,- 

Nå er jentene mine endelig så store at det funker å bruke kjoler på de, det er så moro for jeg elsker kjoler. Ellos hadde veldig mange nyyydelige kjoler, men jeg plukket ut disse tre. Den beige er perfekt til hverdags og pannebåndet ved siden av kommer med på kjøpe, juhu. Den hvitekjolen med kortbukse til som er under kjolen falt jeg pladask for, og samme med den blomstrete rosa. ^^, GLEDER MEG TIL SOMMEREN !!! 


Lilla bukse, 89,- // Rosa mønstret leggings, -30% Nå KUN 55 // Rosa prikkete nameit bukse, 89,- // Skjørt, 149,- 

Og til slutt noen underdelsfavoritter ^^, Kan ikke noe for det, faller for rosa og lilla. Nyydelige! 

 

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(21078346)a(2338899)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>

10 kommentarer
    1. Mye fint – er superkoselig å kunne kle opp jenter!! Rosa er jo såå søtt på de små!
      Jeg har et spm. angående sengene til jentene, har de “normale” mål eller har de IKEA-mål? Tenker på om laken og springelsengbeskytter fra andre butikker enn IKEA passer i sengen? 🙂

    2. Såååå fine ting! 🙂 🙂 Jeg kjøper masse til jenta mi på nett. Jeg bruker ebay til alt! 😉 Jeg anbefaler deg å prøve det ut dersom du ikke har konto der. De har alt og ingenting. Diverse hårbånd, spenner, osv. koster ca. 6 kr. stk! Jeg bestilte nettopp 50 trykknapper til $4, stømpebukser til Olivia for ca. 20 kr. stk., solhatt til 10 kr., 10-pack sklisokker til ca. 60 kr, osv. Så der er det MYE å spare! 🙂 🙂
      Håper dere får en fin helg 🙂

    3. Så masse fint!!:-) Og ekstra kjekt og finne så fine klær til fin pris!:D Finnes så masse dyre klær til barn! Unødvendig når de vokser fort ut av størrelser! Ååå, som eg gleder meg til sommar, sol og varme!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg