Se min kjole, den er søt som sukker


 

Hei igjen 🙂 

Da er det klart for å vise frem kjolen jeg har sydd. Var litt treg med å få tatt bilder, så lyset ble ikke tipp topp, men var veldig deilig å ha en venninne til å hjelpe meg med litt bilder til en forskjell fra og skulle styre med selvutløseren alene ^^, Har hatt en koselig dag med venninne, babykos og hundekos. Kan det bli bedre? Olivia har skikkelig øyebetennelse stakkar, heldigvis virker det ikke som det plager henne noe særlig, men jeg synes jo litt synd på henne. Får inn en del kommentarer på litt oppdateringer om det ene og det andre, blandt annet trening, jentenes søvn og jentenes scrapbook. Tenkte jeg kunne skrive et oppdaterende innlegg  her i morgen. 

Jeg er brøyteenke i kveld igjen, såå kjedelig, men jeg får i hvertfall tid til å være litt produktiv når BT jobber, og kanskje er jeg så heldig at han ringer i kveld også bare for å snakke litt. Det er det beste jeg vet <3 

Tilbake til kjolen, vi lo godt av bildene som ble tatt, jeg skjønner hvorfor jeg ikke er model, men men. Jeg får frem poenget, var jo kjolen jeg skulle vise så da får dere bare overleve en hverdagslig meg uten så mye dill og dall !

Nå, liker dere fremdeles kjolen min? Kanskje jeg skal sy makne til jentene ^^, 


Følg SPEILTVILLINGENE på facebook HER

 

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(21278296)a(2338899)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>

38 kommentarer
    1. Kjempe fin! 🙂 kunne tenkt meg en sånn, men bare at jeg ville hatt den med en liten bue og ikke helt rett rundt halsen 🙂

    2. En supersøt kjole til en nydelig jente 🙂 Lagde du sløyfa selv eller er den kjøpt?
      PS: Hver onsdag er jeg og snuppa (Olivia) på babysang og der er det ei som har ei datter som heter Otilie! Min Olivia er 8 mnd og Otilie er 7 mnd. Når jeg ser dem sammen tenker jeg alltid på deg og snuppene dine 😛 🙂

    3. Supersøt kjole:)!
      Da du en gang tidligere prøvde deg på Jillian Michaels,gikk du da på diett i 30 dager,og null godis,og enda fikk du resultater? Går helt bærsherk på godisskåla både fredag,lørdag og søndag,og håper jeg allikevel kan få en strammere kropp da jeg trener med J.Michaels de dagene jeg eter meg stapp full på godteri:) skal virkelig fullføre denne i 30 dager,håper bare jeg ikke sklir av ettervært som levlene stiger,og det blir tyngre:) ha en super duper kveld videre:)

    4. Ja, forsatt stilig kjole 😀 får lyst å sy når du driver å viser frem 😀 men m to barn (9 måneder og 2,5 år), tre hunder og deltidsstudent så får eg vente til eksamen e over 🙂 men hadde vært stilig om du hadde sydd lik kjole t jentene og! 🙂 d digger eg 😉 kler mine jenter så likt som mulig, hihi. Har planer å sy like klær til de sånn innimellom alt 🙂 e jo bare sååå helskjønt <3
      Liker forresten bloggen veldig godt 😉 forsett gjerne å inspirer oss med gode ord slik at vi å får ræven opp av sofaen å blir effektiv 😉 hihi.
      Kosogklem fra
      Hedda, Ida og meg

    5. Elise: Tusen takk, så hyggelig ! Ja, da skjønner jeg du må bli ferdig med litt eksamener, så hyggelig å høre at jeg inspirerer og at du liker bloggen min. Det setter jeg stor pris på å høre 🙂

      God kveld til deg og dine to små antagelig sovende ^^,

    6. Laila vicktoria: Tusen takk! Nei nei, jeg orker ikke noen dietter, jeg er slank, ønsket bare å stramme litt opp og få mer overskudd. Å skulle gå å tenke mat ødelegger noe i psyken min så det holder jeg meg så langt unna jeg klarer, spiser det jeg har lyst på og må vel innrømme at jeg antagelig drikker brus hver dag og godis fredag, lørdag og søndag. Hihi ^^, Men jeg spiser som regel god og sunn mat og ikke ferdigmat.
      God kveld 🙂

    7. Du er så søt og inspirenrende! Har fulgt bloggen din en god stund nå og du virker som ei superherlig jente:) SKulle ønske jeg var mer som deg og fikk gjort sånne ting som å sy og sånt. Du er veldig flink!

    8. Da får jeg håpe at det setter seg noen resultater på kroppen min selv med litt usunnheter en gang i blant:) du ser fantastisk bra ut for å ha fått to fantastisk nydelige jenter:)!

    9. For en utrolig nydelig og søt kjole!! Du er så utrolig flink 🙂 Skulle ønske jeg var like flink og kreativ som deg!! Stå på videre 🙂 Ønsker deg en toppers kveld videre, selv om du er brøyteenke!

    10. Så deilig å se et ekte Stine smil på bloggen! 🙂 Så fin du er, og kjolen var som du selv sier, søt som sukker! <3 Har dere fjernet babygrinden? eller bare skøvet bort for anledningen? 🙂
      Håper å se dere alle en dag <3

    11. Stine Sol: Hihi, lettere å komme med ekte smil når det er en person bak kamera og ikke bare selvutløser 🙂 den ble nok bare skøvet bort for anledningen ^^, må bli snart!

    12. Åh, for en utrolig søt kjole! 😀 Har sett en del på bloggen din tidligere, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan du klarer å sy alt det du gjør! Sist jeg prøvde å sy knakk nålen av symaskinen, liksom… :p

    13. Nå er jeg så motivert at hjølp! Har aldri kommentert en blogg før, men leser ganske mange. Jeg oppdaget denne bloggen i går, og har blitt HELT hekta! Jeg har lest gamle innlegg i hele dag, og vil gå og finne fram symaskina, men må bare lese liiitt til først.. 😉
      Du er inspirerende, kreativ, skriver veldig godt, positiv, flink og har to helt kriminelt flotte jenter! Gleder meg til å følge min nye favorittblogg!
      Ha en super dag, nå skal jeg sy! 🙂

    14. Kjempefin! 🙂
      Et tips hvis det skulle dukke opp ørebetennelse senere er å kutte opp rå løk, legge det i et lommetørkle, og sove med det på øret (hold det fast med pannebånd/lue). Dette hjalp meg mange ganger da jeg var mindre og stadig var plaget med ørebetennelse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg