Hjemmesydd kjole til meg


 

I går kveld var jeg brøyteenke igjen, det har sluttet å snø, men nå er det mye snø som ligger på trange plasser så i går halv 8 dro BT ut for å kjøre vekk snø. Jeg var ikke i TV-humør så jeg lot den være av og
dro frem stoffene mine i stedet. Jeg tenkte egentlig jeg skulle lage noe til jentene, men viste ikke hva. Plutselig ombestemte jeg meg og begynte på en kjole til meg selv i stedet. Jaja, jeg hadde jo bare stoffer som egentlig skal være til snuppene. Hihi, så jeg blir nok veldig sukkersøt i denne kjolen. 

Planen min var å legge frem steg for steg hvordan jeg sydde kjolen, se så bra det startet:

Jeg tok malen til overdelen fra en topp jeg har. 

Så skulle jeg vise hvordan jeg skulle få til skjøret på kjolen 

Men plutselig så begynte jeg å plundre litt og før jeg viste ordet av det viste jeg ikke selv hva jeg hadde gjort så da ble vanskelig å vise frem. Var min første kjole og jeg har laget den på frihånd så når jeg får litt mer trening skal jeg heller vise dere hvordan jeg gjør det. 

Så neste bilde ser slik ut, kanskje et lite hopp fra malen ^^, 


 

Så til det ferdige resultatet, hva synes dere ?  

jeg skal se om jeg får lagt ut bilder hvor jeg har på meg kjolen senere i dag, men nå skal jeg i dusjen før jeg skal hente venninnen min for litt skravletid og hundekos da hun skal ha med valpen sin. 

Ses senere:)


Følg SPEILTVILLINGENE på facebook HER 

 

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(21674962)a(2338899)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

24 kommentarer

Siste innlegg