Jeg bare måtte!


 

Gooood kveld, eller skal jeg si natt. Jeg skal legge meg nå egentlig, men har spist alt for mye godis og drukket et par glass for mye med coca cola, så jeg føler meg ikke så veldig trøtt akkurat! Haha, BT sovnet på sovnet på soffen og rett før øynene falt igjen lurte han på hva jeg hadde fått i meg som danset, hoppet, spilte cazy og skulle kosemoseplage han. Huff, jeg tåler såå dårlig sukker. Hvis jeg har fått i meg litt sukker når vi skal legge oss blir BT sprø av meg, for skravla mi går i ett! Det er vel kanskje derfor jeg sitter her å skriver nå som han har sovnet…

Det er ikke helt bra når jeg får veldig mange ideer i hodet mitt på en og samme tid, da hopper jeg litt fra det ene til det andre uten og bli ferdig med det første å få ryddet etter meg. Pytt pytt, litt rot må man tåle (les: BT tåle) når jeg skal være så produktiv ^^, Det kommer jo noe godt ut av det.

Jeg har sydd et nytt antrekk til jentene og jeg spute BT om han syntes det var søtt “ja, det var søtt” svarte han, så måtte jeg spøre om det var litt søtt eller veldig søtt da vet dere “det var veldig søtt, svarte jeg rett nå ” Hihi.. Jeg har lært opp samboeren godt – akkurat det jeg ville høre. 

Snikpik i dag, viser i morgen 🙂 
 

I tillegg til at jeg har sydd i kveld har jeg hørt på en sang på repeat sikkert nærmerer 50 ganger nå. Er ikke så ofte det skjer, men i dag kom en sang på radioen mens jeg kjørte hjem fra skolen som jeg ikke hadde hørt før, jeg var solgt etter det 20. sekundet begyntene. Kjenner jeg får vibber inni meg av å høre den syke deilige saxophon-soloen som går igjennom hele sangen. I dag sier T-skjorta mi alt ” MUSIC IS THE ANSWER” Jeg lover at om jeg får meg en sax snart skal jeg lære meg og spille sangen for dere. Har 7 år sammen med to trofaste saxer, og nå har jeg gått noen år for lenge uten å spille kjenner jeg  :O 

Må nesten bare slenge med sangen ^^, 

God natt dere <3 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg