13.01.2014

Good morgen vakre lesere!

Fy, så kaldt det er i dag, haha. Jeg kjenner at det er feil å klage på 13 minus midt i januar, men alikevell glemmer jeg for hvert år hvor kaldt det er under minus. Det er kanskje ikke så veldig rart. Vi la oss kl 00:00 i går, da var det godt og varmt i hele husert, nærmere 25 grader. Nå er ….. 12,5 grader ! :/ Jepp, dette huset bor verdens største frysepinne i, selv varmepumpa til 25 000,- klarer jo ikke ta nok ansvar for at jeg ikke skal fryse rumpa av meg. Nå er heldigvis den gedigene ovnen vår fyra og jeg sitter med en varm kaffe latte ved min side, så nå er jeg klar for å besvare de mange spørsmålene deres så godt jeg kan. Jeg skjønner at syingen er av interesse for mange av mine lesere, det er veldig moro. For som så mange sier er det mange som har tenkt: “sy klær, haha, stakkart unger som må gå med hjemmesydde klær” helt til de ser at reultatene blir enestående og unike. Jeg har fått mange takk for at jeg har klart å gjøre syingen om til noe kult. Det setter jeg stoor pris på 🙂 

Jeg rekker ikke bli ferdig med innlegget nå, derfor blir det bare en kort update. Nå er det bad og frokost på jentene før vi tar turen til studio for en liten fotoshoot!

4 kommentarer
    1. Hihi, prøv 23 minus! Varmepumpa vår funker ned til 25-30 minus, så våkna til rundt 20 varme inne, heldigvis! Kos dere på fotoshoot, håper dere har en flott mandag. 🙂

    2. Så innlegget ditt på insta. Skriver dessverre ikke fordi jeg har noen gode råd, men fordi jeg ble nysgjerrig på hva du har prøvd av kjerringråd ol. Lille prinsessa mi har også et par timer ( 24-02 ca) som det virker som ho er lysvåken. Noe jeg ikke er, snork;) Har hørt ” gi en flaske med vann”, men ho tar ikke flaske.. Dytter inn smokken x antall ganger. Tar jeg ho opp for å bysse, hviner ho av fryd fordi ho tror ho skal opp. Virker ikke som ho har det noe vondt, bare våken og klar for livet;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg