Mitt lille leketøy

Wee.. 

Var en tur hos søster på lunsj i dag og da fikk jeg med meg blitz til kameraet hjem. Hun er utdannet fotograf, og har derfor litt mer utstyr og peiling enn meg. Jeg elsker å ta bilder, og jeg har irritert meg lenge over at jeg har for dårlig blitzs på kameraet mitt om jeg skal ta bilder når det ikke er optimale lysforhold. 

Lys gjør så utrolig mye når det kommer til å få fine bilder. Riktig lys gir et vakkert bilde. Jeg kan jo egentlig ikke så veldig mye om fotografering, men elsker å leke meg litt 😀 

12 kommentarer
    1. Hei, Super flotte bilder av ungene 🙂 Lys er utrolig viktig for gode bilder. Min erfaring er at det er lettere å få bra bilder ute med amatørfotoapparat ( eller uten ekstra blits). Ble spurt om å ta bryllupsbilder en gang i et vinterbryllup, men måtte si til dem at jeg ikke hadde godt nok utstyr til innebilder. Måtte ta noen bilder av dem jeg også rett før fotografering. Det ble en utrolig forskjell, og det fikk de også til å føle at fotografen var verd pengene sine… Ps. Håper det går bedre med deg. Du burde kanskje ta slike ting i samlivet med han og evt. de nærmeste venninnene dine? Hvordan vil han føle seg om han leser bloggen din?

    2. Elsker å ta bilder selv, har et speilreflekskamera, men har linsom aldri lært meg å bruke det.. Som oftest blir mobilkamera brukt fordi det er lett tilgjengelig overalt!
      Håper også at det går bra med deg, og at ting ordner seg slik du ønsker!
      Noe av det jeg liker best ved bloggen din er ærligheten din! Man kan dele mye, men fortsatt være privat! Det er lov å si at man har det vondt eller er blitt såret uten at man trenger utdype det noe mer! 🙂 Hva du velger å skrive om på bloggen er ditt valg! Jeg rakk å lese det innlegget du slettet, og synes ikke det var noe galt med å legge det ut.. Jeg kjente meg litt igjen i noe av det du skrev, og det var det sikkert andre som gjorde óg! Men selvsagt, kan forstå at noen synes det kan være provoserende/ukomfortabelt og lese om andres “private problemer”… Slik er det alltid, så lenge vi alle er forskjellige! Stå på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg