GOD JUL fra oss <3

Vil bare ønske alle der ute en riktig god jul! Jeg håper alle får en minnerik og magisk dag med mye latter og god mat ^^, 
Selv skal jeg snart innta sofaen med askepott så skal jeg en tur i stallen å møkke for hestegullet mitt før jeg stikker innom min søster med mann og barn med gaver 😀  Etter det blir det mer tv-titting og grøtspising før vi tar julaften hos mammaen og pappaen, søsteren og broren med kjæresten til Bjørn Tore. Det gleder jeg meg veldig til, for jeg har verdens beste svigerfamilie 

Fikk julegave litt tidligere av BT i dag fordi han mente jeg kanskje ville bruke den i dag, og det har han heelt rett i 😀 Fikk kamera, så da kan jeg filme jentenes første jul som de mimre tilbake til når de blir eldre. Lykke, akkurat hva jeg ønsket meg 😀


GOD JUL!!!!!!

10 kommentarer
    1. En riktig god jul til deg og dine! Jeg denne julemorgenen har vært fantastisk, og at kvelden blir enda bedre! Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år sammen med nære og kjære 🙂
      Jeg håper også du får alt du ønsker deg i dag, og dersom du ikke gjør det kan jeg tipse deg om julegavekonkurransen jeg har på bloggen min nå. Jeg gir bort en eksklusiv julegave til en av leserne mine, den er full av sminke, et par plettfrie klesplagg og accesories 🙂
      Lykke til! Håper du ender opp som vinneren av gaven<3 GOD JUL!

    2. God jul 😀
      Fikk symaskin i julegave, og det klør i fingrene til å begynne. Men lurer på en ting, hvordan vasker man stoffet? På finvask, 40 eller 60 grader? Eller på en annen måte? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg