Julekaos

Jeg har så lyst til å dele alt jeg syr med dere om dagen. Er stort sett det dagene går i nå frem mot jul, men siden det er gaver får det nesten vente litt. Som bloggen også tilsier har jeg ikke så mye tid til overs for å jobbe med den, alle kommentarer setter jeg kjempepris på og blir lest, men er ikke alltid jeg rekker å svare med en gang. Er jo så utrolig mye annet som må ordens og som jeg har fortalt tidligere er jeg en sisteliten menneske når det kommer til slike ting. Jeg tenker hvert år at jeg skal være flink og bli ferdig med julegaver tidlig. Haha, i går fikk jeg reist til byen uten jentene, så nå er jeg heldigvis ferdig med alt som skulle kjøpes. Trur jeg aldri har vært så effektiv i hele mitt liv som i går på shopping. Var nesten som det jeg skulle ha sto fremst i en hver butikk jeg gikk inn i. Gud så deilig, er nemlig ikke alltid det er slik. 

Jeg får ikke lagt meg om dagene da jeg blir sittene foran symaskinen, så i går fant jeg ut kl 2 at det var på tide og binge etter at jeg sydd en søm feil for tredje gang. Otilie våknet tidlig i dag, altså tidligere enn vanlig – kl 07:45, så jeg kjenner at jeg trenger litt kaffe

Hun sovnet litt igjen før 10 da 

 

I kveld skal jeg på vennejulebord med nyyydelig jenter, og siden vi helt sikkert kommer til å få nok julemiddager fremover ble det tapas i dag. Helt perfekt for unge mødre og studenter da vi tar med et par retter hver. Mamma og kjæresten er verdens flinkeste til å lage tapas så jeg har stjålet et par oppskrifter jeg skal lage. 
Intressant at jeg deler det med dere??  

Vel det er kanskje litt flaut å dele, men hvorfor late som man er en man ikke er. Jeg får mye ros for å at innleggene mine er så ærlige, så da får jeg nesten bare vise dere hvordan #skolissykrok ser ut for øyeblikket med en passende kommentar til “har ikke tid til å rydde før jeg er ferdig med alle gavene” 

Ha en strålende lørdag da folket, så ser du meg kanskje igjen på bloggen etterpå ^^, 

 

 

8 kommentarer
    1. Bra det ikke er bare hos meg det ser sånn ut, hehe:-) Jo mere rot jo penere plagg har jeg funnet ut! Ønsker dere en riktig god jul:-)

    2. Så koselig med vennebord med tapas 🙂 litt kaos hører julen til, noen timer med rydding og siste vask så er jo alt strøkent igjen 🙂 koselig når det er mye som skjer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg