Resultat fra mitt juleverksted

Hva er vel ikke mer hyggelig enn juleverksted? Selv med bare meg selv er det kjempe koselig, har hatt ei skravlejente ved siden av meg nesten hele tiden og ei i vogna, som sov to timer lengre enn søstera. Veldig hyggelig med pludrelyder ved siden av seg

Nå ringes helgen inn og i morgen skal jeg faktisk slå ut håret. Jentene skal til tanta si og vi skal ha gode venner på besøk. Jeg gruer meg skikkelig, haha, og BT kaller meg “gamla” :-p gleder meg så klart til å være med venner men synes det er skikkelig vemodig og ikke ha kontroll på barna mine i tillegg til at jeg er redd for at en flaske vin kan slå ut hele meg :-p Gosh, jeg høres vist gammel ut!
Både de og jeg har veldig godt av å være litt fra hverandre

Tilbake til poenget, her er resultatet av dagens juleverksted! Tidenes letteste ting å sy. Unnagjort på et svish, også blir det så koselig. Ha bare sydd nytt trekk som jeg har byttet ut med de lilla jeg vanligvis har i sofaen

Putene festes i bunn med trykkapper, og i ette veldig mange spørsmål om hvordan jeg får festet trykkappene laget jeg en liten kortfilm som viser det. Ps: jeg skal gjør noe med neglene mine. Haha. 

hlOGArjxnS

God helg 😀

 

22 kommentarer

Siste innlegg