Hjemmesydd JULEANTREKK til hele familien!

I går og i dag har jeg sydd litt igjen etter en uke med oppussing 🙂 Jeg har kjøpt så mange fine stoffer, og da jeg viste BT dette røde stoffet med jule- og vintermotiv sa jeg at jeg skulle sy heldress til jentene og kosebukse til meg. Var jo passe koselig da BT lurte om hvorfor jeg ikke skulle sy til han også ^^, Først trudde jeg han tullet, så jeg spurte om han mente det, og han hadde veldig lyst på en pysjbukse han også ^^, 

Så da måtte jeg inn å kjøpe litt mer stoff til han. Synes stoffet er heltkult 😀 

Antrekkene er sydd av jersey stretch fra Stoff&Stil -> RØD og MARINE 

Pris totalt: 480,- (to heldresser, to kosebukser) 

Gjett hva vi skal ha på oss julemorgen i sofaen med tre nøtter til askepott på tv da 😀 

 

 

64 kommentarer

Siste innlegg