PODCAST med Susanne Kaluza og meg. MAMMAKROPPEN

 

Husker dere jeg var i Oslo på innspillig av podcast? 

Tidligere i høst ble jeg spurt om jeg ville bli med på en podcast-innspilling om foreldreskap. I vår ble samme type podcast lansert i Sverige, og podcasten havnet raskt på førsteplass under kategori Barn & Familie på iTunes. Podcasen kalt Joller havnet også på femteplass over Sveriges mest populære podcast i alle kategorier og fikk over 35 000 lyttere.

Derfor ville produsentene men Philips Avent som sponsorer spille inn en norsk versjon. Den norske versonen har fått navnet “Pludring”, og podcasten er utformet slik at to personer prater om et tema. 

 

I dag ble del to av Pludring lanser, tema for denne episoden som jeg er med i handler om Mammakroppen, og du kan høre den ved å trykke på en av linkene under 🙂 

Soundclod: PLUDRING2
iTunes: PLUDRINGiTUNES 

Håper dere liker det, og kom gjerne med tilbakemelding ^^, 


 

#podcast
12 kommentarer
    1. Fantastisk! Du er en stor inspirasjon og et godt og sunt forbilde for mange unge mødre! Takk for at du blogger. Vi trenger virkelig flere bloggere som deg!:)

    2. Heisann. Jeg ville bare si at jeg er så utrolig begeistret over alt du klarere! Jeg er en mamma på 19 år, og leser bloggen din hver dag. Du gir så mangen gode inntrykk og tips! Jeg lurte på om du kunne legge ut litt flere oppskrifter på mat du lager til ungene? jeg har prøvd smoothien din og skal nå lage den middagen med laks du la ut. Gutten min er nå 8 mnd, men han er ikke så glad i middagsmat. Og jeg tror grunnen til det er at jeg ikke har tørt og gi han så mye av det, fordi jeg ikke helt har peiling på hva de kan spise og ikke! Det er ein inspirerende blogg du har! Så forsett å skrive! 🙂 Du gjør det så lett å vere mamma.

    3. Fin dialog dere hadde, likte det veldig godt. Kan du legge ut link om det blir flere slike podcaster? Du er en stor inspirasjon med dine to nydelige prinsesser!💜 elsker bloggen fin!💜💜💜 hilsen en fast leser!😘

    4. Mariel: Så hyggelig å høre. Jeg kommer til å legge ut litt etterhvert, kommer vel et nå snart igjen og så kommer jeg til å skrive litt om tips til hvordan man kan finne ut hva man kan lage selv ^^, Jeg skjønner at det er vanskelig uten kunnskaper, er alltid der det stopper. Hvis han er litt kresen i middagsveien anbefaler jeg deg å begynne med retter med gulrøtter i, for gulrøtter er veldig søte på småk så det liker gjerne de små. Eks: en poten, noen brokkolibuketter og en gulrot. Pastinakk er også supert, smaker nesten det samme som gulrot. Fisken kan han nok bruke litt tid på å lære seg til å like siden det er en veldig ny smak, men desto viktigere å introdusere det ofte. Om det bare er et par skjeer i starten. Jeg avslutter også alltid middagen med dessert ala fruktpuré, det er en veldig fin belønning for at de har vært flinke til å spise. Og da avslutter vi med at de veldig fornøyde og de får i seg enda flere mineraler og vitaminer som er godt for de 🙂
      Takk for denne kommentaren <3

    5. Hei Stine. For noen nydelige barn du har, virkelig! Bloggen din er veldig saklig og ryddig, så det er morro og lese den 😀 Ser ut til at du tar utrolig godt vare på dine prinsesser, og at de har det veldig godt hos deg:) Nå kjenner jeg deg ikke, men ut ifra bloggen din er du til å rose opp i skyene av hvordan du er mot dine engler. Det er vakkert å se! Fortsett sånn, og du vil få et veldig godt resultat med dine barn. Det er krevende med tvillinger, så all ære til deg, og det mener jeg. Man pleier som oftest og ha noe kritikk til de fleste av bloggerne, men fler av sånne som deg så fortjener de creds de også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg