HELGEKOOS :D

 

Et lite innblikk i min helg så langt! Deilige deilige helg <3 

I går var vi hjemme hos mamma og Lars (samboer). Der fikk vi servert det vi kaller Larspizza som er tidenes pizza, og siden det var halloween på torsdag var det kjøpt inn mye rart halloweengodt^^, Blandt annet en blå kjærlighet 😛 Dette var en koselig kveld med oss 4, min søster med kjæreste og datter pluss mamma og Lars 😀 

SEEEE HVA JEG HAR FÅTT MEG 😀 OVERLOCK maskin, nå skal syingen tas til nye høyder, jeg klarte nesten ikke å få lagt meg i går kveld, tiihii 🙂

Til morgen i dag fant jeg ut at jeg ville prøve å sy en lue, så da heklet jeg sammen noen snorer og satt meg foran GLISET (overlock maskinen) Dette ble resultatet, Fin? En liten flaggermus lue ^^, 

Til middag ble det skikkelig helgekos, hjemmelaget burger ^^, Nam nam, mye bedre og litt sunnere ! Tommel opp.. 

BT har fyra i kveld da! Pjuuuu, ikke noe særlig varmt ^^, 30,9 grader resulterte i bare bleiekos på jentene før legging

Nå drømmer jentene søtt, så da er det nok tid for filmkveld for far og mor. 
I morgen skal vi i barnebursdag til vår lille niese som fylte 2 år på halloween 🙂

Ha en fortsatt fin helg alle sammen  

8 kommentarer
    1. Så morsomt med ny symaskin 😀 Synes du lager veldig mye fint! Jeg kunne forresten ikke unngå å legge merke til de to rammene i hylla med avtrykk av føttene. Har snart termin og ønsker å lage noen fine minner til beste- og oldeforeldre som vi kan gi i julegave. Hvis du har noen tips om slike ting og hvilken type maling man kan bruke osv så hadde jeg satt stor pris på det 😀

    2. Jeg har så lyst til å begynne å sy selv. Men jeg har ingen erfaring, eller kunnskap.. Vet du om noen nettsteder, eller bøker hvor man kan lære litt? Har ingen barn, så tenkte jeg kunne begynne med en kjole eller noe til meg selv. Sånn at jeg er litt erfaren når jeg en gang får barn å kan sy egne barneklær. Så spennende! 😀

    3. morsinunge: Ingen spørsmål er dumme har jeg lært ^^, Overlock er en symaskin som syr slike sømmer du finner inni omtrent alle klesplagg. Den syr med fire tråder og lager en veldig solid søm samtidig som den skjærer langs kanten. Men vanlig symaskin må jeg sy alle sømmene to ganger for å få en sterk nok søm til å ha på klær. Og i tillegg må jeg gå over å klippe fine alle kantene til slutt. Dermed sparer jeg veldig mye tid ved å bruke en overlock 😀

    4. aha!! jeg har studert sømmene i klærne og jeg har faktisk forsøkt alle inst. på maskinen min å kan ike forstå hvordan man får til slikt:P man da er d ikke rart jeg ikke har fått d til, hehe ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg