Har du også UGLEDILLA??

Hele norge har fått ugledilla og det er neimen ikke rart når man ser hvor søte ugleting er. Jeg er en liten uglefantom selv så i kveld har jeg gravd meg ned i ugleverden hos Lekmer og da fikk jeg lyst til å dele de tingene jeg falt pladask for med dere 🙂 

Her har dere 4 forskjellige sparebøsser ^^, De var så søte alle sammen at jeg vet ikke hvem som var finest en gang. 
Direkte link til 1 her, 2 her, 3 her, 4 her 🙂


Disse putebamsene her skal jeg bestille meg, to stykk i rosa ^^, haha. Har du sett noe så herlig? 
Direktelink til 1 her, 2 her og 3 her


Haha. Lindberg sine ugleluer er sykt tøffe! 🙂 
Direktelink til 1. sort her og 2. rosa her


Perfekte ugleleker til de små, min favoritt av disse ble nr 3, jeg har så sansen for treleker. Den er det faktisk 20% avslag på nå også 😀
Direktelink til 1. her, 2. her, 3. her og 4.her 


Ugler til maten også ^^, Nr 1, den smekken er så utrolig smart når barna begynner å spise selv. Jeg trur ikke søstra min hadde overlevd uten slik smekke når snuppa hennes spiser og griser som bare det, maten lander i den lille oppsamleren så den kan spises på nytt eller kastes i søpla når barnet er ferdig, smekka skylles og er klar til bruk igjen. De er rett og slett geniale. Også koster den faktisk bare 59,-
Direktelink til 1. her, 2. her, 3. her og 4. her 🙂

Da fikk du kanskje noen fine tips til hva du kan legge i handlekurven til dine egen barn eller kjøpe i julegave til noen andre 🙂 Masse fine ungle ting er det i hvertfall.

Ha en strålende kveld alle sammen 🙂

 

13 kommentarer

Siste innlegg