Dagen i dag :D

Dette ble morgenbilde av meg i dag, det ble litt lite søvn på meg i natt så dagen startet med et par kopper sterk kaffe ^^, Noen ganger lurer jeg på hva jeg skulle gjort uten den! Så fikk jeg besøk at to av mine besteste og vakreste venninner <3 Caroline (venstre) går på skole et stykke unna nå så det er så godt å møtes når hun er hjemmom hos familien sin! Janne Linneá (høyre) er nesten nabo, så hun ser jeg litt oftere, men uansett utrolig kos å få besøk av dette glansbildet også 😀 En hel dag med skravling, lakking av negler og baby med to så fantastiske jenter kan måle seg opp med noen av mine beste dager <3

Ikke bare jeg som syntes det er fint med besøk, O&O storkoser seg på hvert sitt fang, og Carro og Jænnis synes det er topp at de kan ha en hver 🙂 

Her har jeg prøvd meg på ting jeg ikke kan! Haha, vi lot oss inspirere av instagramprofiler med negledesign og da måtte jo jeg prøve meg. Stjernene ser hjemmelagde ut, og det er akkurat det de er 😀 

11 kommentarer

Siste innlegg