TO PÅ 6 MND OG EN PÅ 2 ÅR – Slik løses det !

I dag har jeg kjent på tilværelsen som trebarnsmamma, jeg har nemlig passet min niese på snart to år 🙂 Tja, og hva gjør man når man får tre trøtte barn samtidig ? Jo, da bygger man om tvillingvogna til en søskenvogn. Med to i vogna måtte jeg kle på og knyte på meg sistemann (hjemmelaget bæresjal). Solen var jo så sterk i dag, helt nydelig vær for øvrig, så da var det godt vi hadde solbriller til små og store 😀 

Tipp topp tommel opp, synes jeg var en sikkelig luring. Også var jeg ferdig oppvarmet til jeg begynte å gå på tur, haha. Ble jo litt varm av det forbredende 😉


Har du vært løsningsorientert i det siste? 

 

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(21355840)a(2338899)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);

23 kommentarer
    1. Så smart 🙂 men hvor har du kjøpt solbrillene til suppene? Er det sånn med strikk til å ha rundt hode?

    2. Marthe: De er kjøpt på h&m eller kappahl. De er uten strikk desverre, men nå var jentene akkurat tjukke nok i hode slik at de satt som et skudd 😉

    3. Åj, så kult med hjemmelaget bæresjal!! Hva slags stoff har du brukt??
      Jeg tenkte jeg skulle tilby deg litt knytetrikshjelp, men det ser jo ut som du får det til! Men obs: det er mye tyngre å bære utovervendt enn innover, og det gir bedre støtte for barnets hofter også 🙂 Om du vil prøve ryggbæring så har jeg nok ett triks eller to i ermet 😉

    4. Mumsemamma: Er ikke mye jeg bærer de. De digger å ble knytt utover slik at de kan speide rundt 🙂 Jeg har bare googlet litt jeg, så da finner man mye nyttig. Du må gjerne komme med tips, jeg er ingen knyte ekspert 🙂
      Du jeg har bare brukt et etastisk mykt stoff 🙂 Et slag jersey stoff 🙂 Kostet med 150,- i stedet for 1000 lappen og det funker som bare det 🙂

    5. De får også mer utsyn når du bærer på rygg – gjerne høyt opp så de kan titte over skuldrene, så kanskje de ville likt det bedre?
      Så bra det fortsatt holder med elastisk stoff. Snuppa mi er 9.5 kg og tror at rundt 6 kg begynte det elastiske å sige litt, så gikk over til vevd sjal! Man får kjøpt mye fint brukt til laaangt under tusenlappen, også, tro meg – farlig farlig 😉
      Men tja, jeg har null erfaring med utovervendt bæring så akkurat der har jeg lite å komme med, men det gir utrolig bra avlastning på vekta om man bærer på rygg. Nå når jeg er vant til det får jeg vondt i ryggen av å bære på magen.. uansett utrolig flott at du bærer! Men det må vel til av og til når man har to 😛
      Skikkelig imponert over deg, altså!! Stå på!

    6. Haha! Jeg må si jeg både ler godt og lærer mye av bloggen din!;-) “Det er ingenting som er umulig- det umulige tar bare litt lengre tid”?!:-P

    7. Flotte bilder 🙂 En fantastisk løsning. Ingen ting er umulig 😉 Har du tfk? Bare elsker tfk vogna. Beste jeg har brukt.

    8. Å jeg blir i skikkelig godt humør av å lese bloggen din😍 hadde en skikkelig dårlig dag også når jeg søkte på bloggen din kom det nydelige ansiktet til deg og tvillingene opp jeg jeg ble fylt med en varme innvendig❤️ Dette er ikke tull, sykt bra blogg, fast leser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg