GOD FREDAG MORGEN!!

Gjeeeeesp!! I dag sto jeg opp 06:30, litt tidligere enn normalt for meg det altså ^^, Grunnen til at jeg sto opp så tidlig var fordi jeg skulle få storfint besøk av verdens herligste niese kl 07:00! Det er planleggingsdag i barnhagen i dag så da passet det jo veldig fint å komme en tur til tante og babyene 🙂

BT kom inn på bade med kaffe til meg før han reiste på jobb, du vet “de små gledene” <3 
Solveig og jeg fikk to timer sammen med frokost og lek før snuppene våknet. Da fikk jeg en ivrig (snart) toåring som hjelper til å gi melk ^^, Hun er så flink og styrer og leker med snuppene. Er så utrolig moro å se hvordan hun imitrerer mammarollen og tørker babyene rundt munnen og brer teppe over dem. 🙂

Denne fredagen har jeg sett frem til en stund nå. Mamma lurte nemlig på om hun kunne komme å passe jentene slik at BT og jeg kunne reise en tur ut på resturant og kino :D<3 Jeg er litt for dårlig til å spørre om hjelp, så i kveld skal vi virkelig kose oss og være litt “gamle”kjærester igjen <3<3<3<3

Ha en STRÅLENDE FREDAG 🙂

15 kommentarer
    1. Jeg skjønner godt at det ikke er lett og spørre om hjelp 🙂
      For tror nesten jeg også hadde vært sånn at jeg ikke hadde helt turt å spørre, så dere må kose dere masse ute 🙂
      Nyt den tiden for man har jo godt av det når man har barn 🙂

    2. Jeg tror jeg er veldig flink til å spørre om hjelp (ihvertfall min egen mamma).. Men det hyggeligste er når folk tilbyr seg selv 🙂 kjærstetid ja… Hva var det igjen :-/ dagene flyr og vi er inne i en egen boble av rutiner og gjøremål, men vi prøver å ta det igjen litt på kvelden når ungene har lagt seg 🙂 sist gang jeg var på kino var når Ringenes Herre 2 gikk. Herregud. Haha..
      Så søt niese du har <3 er så søtt når de prøver å være små mammaer.. 2 åringen min hadde en periode hvor hun alltid skulle amme dukkene sine mens minste fikk pupp 😛

    3. Så koselig med besøk! og kjempegøy å se hvordan små barn plustelig blir “store” barn når det er noen enda mindre i nærheten :p Herlig! Kos dere med kjærestekveld, så snill mammaen din er som tilbyr seg barnepass! Greit når man ikke føler seg til bry 🙂 Ha en kjempefin dag!

    4. Mamma Elin: Så bra, det er viktig å kunne spørre om litt avlastning:) Da synes jeg dere får ta dere en tur på kinoo igjen snart ^^,
      Haha, kult, amme dukkene ja, hvorfor ikke, de “må” jo ha mat de også ^^,

    5. Irene: Man vil jo ikke være til bry, selv om jeg vet at de rundt meg egentlig har veldig lyst til å passe de litt ^^, Skal bli godt med en kveld uten barn, er jo ikke så mye uten de blir heller, for jentene legger seg jo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg