SHOPPING til TWINSA & litt til meg ^^,

I dag måtte jeg dra en tur til tønsbergby fordi jentene vokser såå fort om dagen, nå har de snart ingen pyjamaser som passer, sa da var det på tide med litt shopping  🙂 

Det blir jo gjerne slik at når man først et på et kjøpesenter så får man med seg litt mer av det man dro for, men det er jo bare gøy ^^, Her ble resultatet av to timer i byen 

Nydelig pysj fra Kappahl sin Newbie-serie (sett: 179,-)

Enda to nydelige pysjer fra Kappahl sin Newbie-serie (sett: 179,-)

Gensere fra Kappahl sin Newbie-serie (179,- per genser)

Sko fra H&M ( 80,- per)

Var ikke disse bare heeelt nydelige?? 

Måtte plukke med meg noe til meg selv også da ^^, Bukse fra urban og genser fra H&M

(bildene er tatt med IPhone 5) 

Ha en fin fredagskveld :-*

18 kommentarer
    1. Det var kjempefine ting! 😃
      Dei skoa var SÅ fine…. 😃
      Ha ein fantastisk fredagskveld! – og nyt følelsen av å ha utvida garderoben…. 👍
      Henriette

    2. Så fint!!!
      Hadde vært veldig koselig om du tok deg en tur innom min blogg også,skriv noe kommentar og hadde satt veldig stor pris på det 🙂 <3

    3. Så mye fint! Har foresten akkurat begynt å lese bloggen din, and I love it! 🙂 Bare lurte på om jeg kunne spørre om noe (om noen andre mødre skulle se dette kan de også gjerne svare) – du trenger absolutt ikke svare om du ikke føler for det, men merkes det godt på økonomien når man får barn? Er det noen kostnader man bør være ekstra obs på før man får barn? Skjønner jo at du har to barn, så da blir det jo dobbelt opp.. Men jeg har veldig lyst på barn selv, men er så redd for å ikke kunne forsørge en unge :/

    4. Charlotte: tusen takk 🙂 det er klart at det merkes på økonomien. Spesielt for oss som må ha dobbelt av alt. Så er lurt å ha fast inntekt før babyen kommer. Det er jo mye som må handles inn i staten og man ikke kan arve, som vogn, seng, bilsete, krybbe/noe og sove i på dagtid, klær, flasker, leker, stellebord. Evt ny bil osv osv. Og hvis man ikke kan amme må man jo kjøpe morsmelkserstatning og det er jo ganske dyrt. Og det blir jo bare dyret når de begynner i barnehage og forskjellige aktiviteter.
      Stine 🙂

    5. Malin Skille: Helt nyyydelige!! Har så dilla på gammelrosa! 😀 Synd det bare er newbie som har de fine fargene.! Er derfor jeg syr litt, for da får jeg det akkurat som jeg vil ^^, hihi

      God helg 😀

    6. Hei på deg!! Jeg vil bare starte meed si at blogggen din er til drit stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de fineste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp mdeldte meg på! Kanskje du kan være grei å dele den på bloggen? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger drit ofte fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg