Da er jeg i gang!

Jeg har lovet at jeg skal legge ut et innlegg om hvordan jeg syr barneklær, for hva er vel ikke bedre enn å bli inspirert til å sy noe selv, og faktisk få litt hjelp slik at det blir gjennomførbart? Det første på planen er å vise hvordan jeg lager en heldress (hvis du vil se klær jeg har sydd trykk her)

Jentene sover frokostluren sin, så da satte jeg meg ned med møster til kosedressen, den største utfordringen når dere skal prøve å sy kosedressen min er at dere må tegne mønsteret selv. Jeg skal gjøre så godt jeg kan på å lage mønsteret forståelig slik at det går ann å tegne den  ^^, 

Dette er mye jobb, så jeg håper dere blir fornøyde 🙂



Fortsettelse følger ….. 

=)

4 kommentarer
    1. Så spennende! Gleder meg 😀 Tror jeg må ønske meg en symaskin og bare sette i gang jeg å 😀 Elsker å lage ting selv, å klær til små og store er noe jeg har ønsket å lage selv lenge, men aldri turt å prøve meg ut på dette, hehe :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg