Hjemmelaget BABYKLÆR! Du kan og!

Det er såå mange som gleder seg til jeg skal legge ut et innlegg om hvordan jeg syr baby/barneklær! Jeg har sagt at om jeg klarer det så klarer du det,  og det er helt sant! I kveld skal jeg begynne på dette innlegget!!!! 😀 Det er et innlegg som vil ta litt lengre tid å lage da jeg i tillegg må sy plagget. Men jeg lover at i morgen ligger det en oppskrift på hvordan du kan sy en heldress til ditt barn her på bloggen 😀 

I mellomtiden kan du ta en titt på klær jeg har sydd 🙂






PS: Jeg kjører GIVEAWAY på UGLEBUKSENE nå. Trekningen skjer på onsdag. Meld det på her !

Ha en fin søndag!

 

22 kommentarer
    1. Så flink du er, har selv interesse for sying og har egen maskin. Men kan ikke si at jeg bruker den så særlig mye.

    2. For noen nydelige klær du lager! Har endelig bestemt meg for å tørke støv av symaskinen, og prøve meg på babyklær til lille frøkna mi på 4 uker 🙂 Så gleder meg til innlegget ditt om hvordan du gjør det! Skjønner det er tidkrevende med slike innlegg, men håper du også lager et innlegg på de superskjønne posebuksene dine en dag 🙂 Ha en fortsatt god søndag! 🙂

    3. Gleder meg til innlegget kommer! Har SÅ lyst å sy egne klær til Noah, men synes liksom det er så vanskelig å komme i gang. Sendte masse mønster og stoff med bestemor istedet sist hun var på besøk 😛

    4. Wow, så utrolig flink du er! Her var det kjempemye fint, ville hatt alt sammen 🙂 Jeg oppdaget bloggen din i dag, og det er jeg kjempeglad for. Jeg gleder meg til innlegg om hvordan man kan sy klær selv, det har jeg hatt lyst til lenge, men har vel ikke helt troen på meg selv når det gjelder det. Har aldri sydd før, men nå har jeg satt meg et prosjekt om å sy en bilpose wrap, så jeg får begynne med det. Håper jeg liker det, og kan lage like fine klær som du lager, til jenta mi! <3

    5. Caroline: Tusen takk ^^, Det er jo et bra mål og ha det. Jeg bestemte meg for å prøve meg på en bukse til jentene, og etter det fikk jeg jo helt dilla ^^, Lykke til med syprosjektet ^^,

    6. Sigrid Neset
      Wow <3 så fine klær du har! du har absolutt eit kjempe talent når det hjelt sying 🙂 stå på videre <3 lykke til 🙂

    7. Så utrolig mye fint du lager.
      Titta litt på oppskriften på heldress – men er ikke sikker på om jeg får det til.
      Snart en uke siden symaskinen kom i hus og jeg er helt nybegynner
      – men har håp og planer 😀

    8. heleneshobby2013: Tusen takk 🙂 Om du følger den steg for steg samtidig som du gjør det får du det til! Er flere som aldri har sydd før som har fått det til ved hjelp av oppskifen 😀
      Masse lykke til 😀

    9. Hei! Jeg måtte ta en titt bakover i arkivet ditt, og du har virkelig sydd MYE fint! 🙂 Virkelig en inspirasjon!
      Du har en kjempefin og inspirerende blogg også! 😀
      Ha en fin tirsdagskveld!
      Klem Sandra, fast leser 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg