God Morgen <3

Livet er herlig!! Jeg voknet før alle andre her i huset og ble liggende og tenke på at jeg har funnet gleden med livet!! Synet av de tre man elsker som ligger og sover så fredfullt. Vi er vel alle enige om at babyer som sover er det vakreste i verden! Jeg synes at min sovende kjæreste kommer på en GOD nr 2, eller 3 da siden jeg har to barn ^^, 

Olivia våknet halv 7 fordi hun var så tett i nesen, jeg tok henne opp og fikk åpnet luftveiene hennes igjen og så la jeg henne inntil meg i vår seng <3 Det er så deilig.


(morgen sveis og det som hører med etter en god natt søvn 😀 )

Vi sovnet begge to, til halv ni, da våknet jeg. Så nå (09:15) sitter jeg i sofaen med tøflene på og drikker kaffe allá Stine, mens jeg venter på at de tre andre skal stå opp ^^,


(prøver ut en av de nye koppene jeg kjøpte i går, hva synes du om de? Det var gleden med at jeg hadde gavekort, for da trengte jeg ikke å tenke på prisen ^^, )


kos kos kos (bildene er tatt med IPhone 5)

“Dettte kaller jeg luksus” 

 PS: i dag skal jeg ha sykveld med min kjære nabo som trenger et lite sykurs! Så da kommer kanskje innlegget om hvordan sy kosedress veeeldig snart! Følg med ^^, 

9 kommentarer
    1. Hei du,
      Først vil jeg bare få sagt at jeg virkelig nyter å lese, følge med på bloggen din. Spesielt fordi du og jeg er like gamle og det dermed blir inspirerende å se hvordan du får livet som ung mor til å virke forfriskende rett, lett og naturlig. (Men jeg har jo og inntrykk av at du/dere får en del støtte fra resursfulle foreldre?)
      Uansett, jeg leser bloggen din og tar meg selv i å ville bli bedre kjent med deg som person, karakter. Hadde vært super kjekt om du kunne vurdert å enten lagt ut flere bilder av deg i omgivelsene dine, eller kanskje en videoblogg?
      Hva synes du om det?
      Vennlig hilsen Hege

    2. Hege: så hyggelig at du liker å følge meg! Det setter jeg stor pris på ^^, vi er veldig heldige som har foreldre på begge sider som hjelper oss, foreldrene våre bor 5-10 minutter unna og synes det er veldig stas og være besteforeldre til jentene våre! Så de er veldig flinke til å hjelpe til med det ene og det andre noe vi setter utrolig stor pris på! Jeg har ikke lagt ut så mye om meg selv enda nei, startet jo bloggingen for under 2 uker siden og har hatt så mye på hjerte at jeg har nedprioritert meg selv ^^. Men skal prøve å få litt meg med inn i bloggen 🙂 takk for tilbakemelding!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg