1 uke til første søndag i advent

Reklame |

Tjuvstarter jula! 

Jeg kan ikke huske sist det var så forferdelig grått og trist ute, eller når jeg faktisk så sola sist, så jeg tror det har gitt meg et ekstra behov for å starte julen litt tidligere. Her har vi allerede hatt pinnekjøttmiddag med fantastiske venner på besøk, og denne uken hadde jeg juleverksted med venninnene mine. Da var det julemusikk, gløgg og julekaker.

Jeg elsker det!

Deler noen bilder av pinnekjøttbordet vårt, for jeg syntes det ble så utrolig koselig. Jeg har fått helt dilla på strå, og synes de gjorde en så god kombinasjon med furukvistene.

Lysestaken og den lekre pynten i kvisen over bordet er fra Karen Blixens julekolleksjon hos Rosendahl 

Hvordan jeg har hengt opp kvisene over bordet får dere se i den kreative julekalenderen i desember 😀

– Følg meg på Facebook HER – Instagram HER – Snapchat: stinetuss –

6 kommentarer
      1. Synd på meg, det må du gjerne begrunne? 🙂 Jeg følger lover og regler, det er ikke noe synd på meg av den grunn. La meg ta dette innlegget her, det er merket med reklame fordi jeg har hatt et samarbeid med Rosendahl tidligere. Når jeg da legger ut bilder der produkter som jeg har vist fram kommersielt tidligere, må jeg i følge norsk love merke med reklame, selv om jeg i utgangspunktet ikke laget dette innlegget for å reklamere for Rosendahl 🙂

    1. Du har det altså så fiiint! Bruker ofte deg som inspirasjon når jeg skal dekorere her hjemme😍
      Ps.Tror ikke jeg ville hengt opp kvisene.. Kvistene derimot!🙈😂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg