System på kjøkkenet

Reklame | Brother

På tide å organisere skapene

Som det rotehodet jeg er, prøver jeg å lage en ny start nå som vi flytter over i nytt hus, og med det er målet å lage et system som gjør det enklere å holde orden, og enklere å holde det ryddig til en hver tid.

Så i dag har jeg gjort et skikkelig grep på kjøkkenet. For enda det bare er noen uker siden alt flyttet inn på kjøkkenet, er det spesielt i ett skap der det er kaos allerede – tørrvareskapet.

Her skal ting skje..

Til det trenger jeg en haug av plastikkbokser..

.. og denne geniale Cube merkelappmaskinen fra Brother

Brother P-touch Cube

Litt om: Jeg vet ikke om noen av dere husker at jeg har vist denne merkelappmaskinen før? Den kan  skriver ut de klassiske merkelappene til å klistre fast, men den kan også brukes til å lage silkebånd med tekst, og merkelapper til å stryke fast i klær. Den kan gå alene på batteri, og sammenkobler seg med mobilen via Bluetooth. Alle merkelappene lages i den brukervennlige appen som hører til og som du laster ned til mobilen.

Du finner merkelappmaskinen HER ! Et genialt julegavetips? 

Jeg valgte denne stilrene fonten til alle lappene mine, og plasserte inn en 12 mm sort og hvit rull i printeren til alle lappene. Dette er så klart helt valgfritt, neongrønn eller hvit med rosa hjerter er også alternativer man kan ta.

Du kan sjekke ut alle merkelappruller her 

Og bare se, hvilken stoor forskjell!!! 

Jeg plasserte merkelapper på lokket til alle boksene, og litt ekstra beskrivelse på siden der det trengs, som for eksempel hvor mye makaroni man trenger til en middag !

Noe så genialt, og oversiktlig! Jeg elsker det!!

 

13 kommentarer
    1. Syns det er ei vanskelig nettside å leite fram på som gjor at eg ikkje fann den sist du skreiv om den. Å ikkje fann den no. Skulla gjerne hatt en slik, men orker ikkje å måtte kontakte kundeservice for å finne rett.

    2. Applaus for mindre eksponering av barn, men bloggen har blitt så utrolig kjedelig og kommersiell. Reklame etter reklame- skjønner ikke at du orker?! Føler denne bloggen ikke lengre er hva den var…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg