Kjør juleshopping!

Reklame | Ellos

De siste åra har jeg hatt som mål om å kjøpe unna flest mulige gaver i løpet av Black Week! Ikke bare får jeg mye mer for pengene, men det er også den perfekte tid å gjøre unna gavene på. Det er så vilt deilig å slippe og stresse med gaver i adventstiden, og kjøper man gavene i Black Week uka er man også helt sikker på at gavene er i hus i godt tid før jul.

Trenger du ny julekjole i år, så er også tiden inne for å kjøpe denne akkurat nå. Julevarene blir så fort utsolgt!!

Det er spinnville gode tilbud hos Ellos denne uka, og med rabattkoden: 445410 får du 5% ekstra rabatt på alle Black Week tilbudene. 

Dette ble årets juletilskudd av en nydelig kjole for min del! Jeg elsker detaljene! Kjolen finnes også i sort.

Du finner begge HER! 

Jeg er et kjolemenneske, og bruker like mye kjole hjemme som når jeg skal ut av hus, bare fordi det er så behagelig å gå med. Denne kjolen måtte jeg også ha med. Perfekt lenge, farge og detaljer. Kjolen finnes også i sort.

Du finner kjolen HER.

Det siste plagget som ble med i handlekurven min var denne genseren. Jeg digget utskjæringen i halsen og på skulderen!

Du finner genseren HER 

Sjekk ut alle Black Week tilbudene HER, og husk å få med deg rabattkoden: 445410  som gir 5% ekstra rabatt på de allerede nedsatte varene. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg