Beige og hvit

Reklame | Ellos

I dag har jeg ny rabattkode inne hos Ellos! Det har i tillegg kommet masse vårnyheter, så jeg har allerede benyttet meg av koden.

Rabattkoden er: 435401 og gir 33% rabatt på dyreste vare, eller 5% ekstra rabatt på allerede nedsatte varer.

Rabattkoden fikk jeg stor glede av på de nye skoene mine! 

Jeg har i lang tid ønsket meg sorte støvletter som ser akkurat ut som de jeg til slutt fikk bestilt hos Ellos. De har vært utsolgt, men kommet inn igjen. Jeg har vært i flere skobutikker og prøvd tilsvarende sko, men som verken satt godt eller var like fine. Disse er som støpt til mine føtter, og behagelige fra første stund!

Den nye kåpen min… Hvordan skal jeg si dette: Den er PERFEKT!
Kåpen har den perfekte farge, den perfekte lenge, det perfekte stoff og den perfekte passfasongen – Jeg digger den

Når jeg handler noe nytt til skapet, så prøver jeg alltid å tenke antrekk, og ikke bare plagg. Det kan godt være at jeg kjøper en genser som jeg vet passer til en bukse jeg har hjemme, men ved å tenke antrekk og ikke bare et plagg alene, synes jeg det er veldig mye enklere å finne klær jeg blir fornøyd med og som jeg faktisk får brukt.

Da jeg så denne buksen, måtte jeg legge den i handlekurv. Jeg var litt spent på hvordan den ville være på, og jeg ble så positivt overrasket over hvor myk og god stretch det var i den. Buksa er som å gå i tights!

For å fullføre hele antrekket la jeg også denne nydelige blusen i handlekurven.

Rabattkoden er: 435401 og gir 33% rabatt på dyreste vare, eller 5% ekstra rabatt på allerede nedsatte varer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg